Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Emma - 28 februari 2009 10:17

Go morn!

Varit vaken en stund nu, 1 timme närmare bestämt :p

Nej inte pigg, men jag var det när jag vaknade!


Nu ska jag baka, städa o fixa iordning lite här!

Fortfarande lite saker som ska hitta sin plats o så, men det är ju så att man vill känna efter vart man ska ha saker o ting ;p

Saknas en gardinstång och persienner så jag har ett stort jäkla lakan hängande för fönstret i vardagsrummet så soffan osv slipper bli förstört :p

Ser duktigt tattigt ut, men det fyller sin funktion :)


Dags o börja med sakerna så jag blir klar i tid, tänkte sola idag också :p

Trevlig lördag! :)

Av Emma - 28 februari 2009 01:41

Nu är det tyst o skönt här :D

Jag ska gå o lägga mig strax och invänta morgondagen :)

Storstädning, bakning och fest står på schemat då :D

Hoppas på en riktigt lyckad lördag vart jag nu än kommer befinna mig :)


Finns mkt jag skulle vilja skriva....men av hänsyn till andra så låter jag bli!

Men förbannad det är jag kan ni hoppa upp o sätta er på! *eller arg, besviken och ledsen kanske passar bättre?*


Ne fan, Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards