Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Söndag kväll!

Av Emma - 18 april 2010 21:40

Ojojoj, vilken helg!

Kan inte säga annat än att jag är trött som tusan idag!


Fredags blev det fest och utgång, mkt mkt trevligt :)

En lite smått galen kväll måste jag säga, många goa skratt fick jag mig om inte annat ;p Sen finns det väl alltid saker man kanske inte borde göra, men man lever bara en gång ;)

Igår väckte klockan mig halv 9, det stod barnvaktning på schemat...Kan ju säga att jag va riktigt riktigt sleten, men de gick fint iaf :) Va hemma igen vid halv 5, då tänkte jag sova en stund men kom inte alls till ro för alla tankarna bara snurrade runt i huvudet sen fredagskvällen.

Till slut bestämde jag mig för att gå upp till Linda och hänga med ut, det behövdes bara 1 grogg och 2 cider innan jag va rund under fötterna ;p

Den lugna kvällen för min del blev rätt så mkt mer än lugn kan jag ju säga, dock va inte mingel allt för mkt att hänga i julgranen igår!

Skulle valt compa ist, men det kan man ju inte veta i förhand :p

Jag o Linda va ungefär lika sletna när det va dags att åka hem, hon som aldrig somnar på bussen somnade också, skrämde skiten ur mig så jag bet mig i tungan när hon väckte mig ;p

Somnade som en slagen hjälte när jag la huvudet på kudden sen!


Uppvaknandet idag va väl ingen höjdare....kvart över 7 vaknar jag av att grannens hundar ylar :( Sen hade jag riktigt svårt o somna om trots att jag va allt utom pigg!

Så nu kan man säga att jag är dödstrött!

Har bara tagit de lugnt idag, va iväg o handlade och va på mormors grav innan idag med päronen sen blev det grillning hemma hos dom! :)


Nu ska jag kolla klart på filmen sen ska jag krypa ner o hoppas attt jag får sova till jag vaknar av mig själv imorn :)

Känns som att jag behöver lite mer än 3-4 timmars sömn ;p

Imorn ska jag till sjukhuset en sväng...drop-in på röntgen...nått nytt måste de va ;p Sen får man se hur länge man får sitta där o vänta!

Får väl gå inom jobbet en sväng också när jag ändå är där och visa att jag lever ;)


Trevlig kväll! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards