Alla inlägg den 3 april 2009

Av Emma - 3 april 2009 09:35

Ska man skratta åt eländet eller lägga sig ner o gråta?

Ähh jag vet inte, men nått av det känns frestande...skratta skulle nog vara för smärtsamt nu bara :(

Jag trodde i min fantasi att jag höll på att bli frisk....hahahahaha, hur kan man vara så dum?!

Nej nej nej....vaknar upp med en värkande hals och öron utav bara fan :(


Förövrigt så blev det ett extra smärtsamt uppvaknade, samtidigt som det blev jäkligt bra!

Det ringde från handikapp...brukaren ville träffa mig nästa torsdag! :)

Så jag ska ringa till honom och bestämma en tid! :)

Men tänker ju vänta en stund för det va lagom smärtsamt o prata det lilla jag pratade innan :p


Annars idag då?

Ringa vaktmästaren...ringa socialen, gå bort till mamma o pappa, lapa sol och sen ikväll blir det nått gott att äta om halsen tillåter!


Nu är det dags för frulle och en ipren iaf :)


Ovido - Quiz & Flashcards