Alla inlägg den 22 april 2009

Av Emma - 22 april 2009 17:23

Sitter här o har precis deklarerat!

Fast jag måste ju säga att skatteverket har taskig räkning om det stämde som stod där!

Jag är alltså urkass på att räkna men vad jag vet så är inte 30% av 11000:- 3400:-, Inte med tanke på att 50% av det är 5500!

Jag hoppas för allt i världen att det inte stämmer, för då går jag nog o gömmer mig!


Har inte så mkt att skriva...känner mig mest tom både inombords o allt annat!

Vissa saker känns bättre än andra om man säger så!


Visst är jag glad över jobbet, verkligen!

Men ibland behöver man mer än ett jobb!

Flytten till svängsta kan vara det bästa jag gjort....

Jag mår så himmla mkt bättre nu än då....men vad hände liksom?

Dög jag bara när jag bodde i stan?!?

Människor jag tycker så himmla mkt om bara slutar höra av sig...har inte ens varit o sett min nya lägenhet som jag snart bott i, i 3 månader!

Det svider, det svider grymt mkt måste jag säga!


Alltså allvarligt...

Va jag bara nått tidsfördriv? Nått som bodde nära o bra som hade förfest varje helg?


Jag hade skämts, verkligen!


Av Emma - 22 april 2009 15:05

Joda jag är vid liv :D


Har under tiden av 3 dagar blivit erbjuden 2 jobb!

Inte illa om ni frågar mig!

Det ena i Mörrum på ett äldreboende och det andra som assistent i sölvesborg!

Givetvis tackade jag ja till det i mörrum, kan ju knappast bli bättre :D

Jag är sjukt jävla glad helt enkelt :D


Nu ska jag ut o promenixa en sväng med mamma o pappa, innan idag va jag o pappa ute o sprang en runda uppe vid stugan :)

Gick oväntat bra faktiskt :D


Återkommer senare! :)

Ovido - Quiz & Flashcards