Alla inlägg den 28 april 2009

Av Emma - 28 april 2009 21:45

Fy fan va besviken och frustrerad jag är på det svenska samhället!!!

Jag är helt tom, helt jävla tömd på allt nu....

Varför varför varför i helvete ska man jobba och betala skatt????

Kan någon svara mig på det?


Alltså jag är så förbannad, besviken och ledsen o allt det där så jag vet inte vad jag ska göra av mig själv!


Ska man behöva gå o bli på tjocken för att få pengar eller vad fan är det frågan om egentligen?!?!?!?


Jag har för helvetet jobbat och betalat skatt sen jag va 17 år gammal!!!!


Ne snälla nån, döda mig....det finns fan ingen rättvisa i denna världen....


Varför? Varför? Varför?

Jag orkar inte längre nu!

Av Emma - 28 april 2009 13:40

Ja fan nu har jag suttit ute på balkongen o ätit middag för första gången i år :)

Gott som tusan va det, det blir mkt godare ute av nån konstig anledning :p

Är rätt varmt o gott ändå idag, det blåser inte iaf :)


Nu ska jag dra på mig ett par andra byxor o traska bort till mamma o pappa!

Hade helst gått runt i mysbyxor hela dan idag, jeans gynnar verkligen inte denna jävla mensvärk alltså....hatar att ha det så här!

Svullen som en gris o humöret är ju inte riktigt där det ska vara om man säger så! :(

Känner mig (eller är) som en jävla PMS-kärring, man kan böla för värre saker! :(


Ne byxorna var det!

Av Emma - 28 april 2009 09:41

Vart är solen idag?

Tycker det ser lite småtråkigt ut ute :(

Hade planerat frukost på balkongen men det kan jag nog glömma :/


Iofs ska man inte gnälla, det har inte kommit en droppe regn på hela april!

Det är ju helt sjukt när man tänker efter :p


Dock får det gärna komma lite regn snart, för all denna pollen på en o samma gång som kommit nu....det gynnar alltså inte!

Tror inte någon med allergi tycker illa om denna önskningen :p


Idag har jag inte många planer....sovit illa som fasen inatt...dessa grymt konstiga drömmar alltså!

Nu ska jag äta frukost iaf!

Ovido - Quiz & Flashcards