Alla inlägg den 15 april 2009

Av Emma - 15 april 2009 21:59

Vad ska man säga?

Trött som faaan på detta!!

Inte haft problem med magen sen i sommras...va såå glad över det!

Klart som fan det ska komma tillbaka nu :(

Ligga på soffan o gråta? Ja där har ni mitt nya "nöje" som jag pysslar med på kvällarna :(

Varför kan ingen säga vad som är fel? Varför kan jag inte få reda på varför jag får så här ont i magen?

Jag tål inte mjölk, men det måste vara nått annat...jag äter ju inget som innerhåller laktos längre, och gör jag det är jag fullt medveten om vad som kommer hända! Och får helt enkelt skylla mig själv!

Men jag håller mig mest borta från det för att jag ska slippa ha ont i magen, men det hjälper ju tydligen inte :(


Jaja...ingen som sa att livet va lätt!

Man får kämpa vidare helt enkelt!


Nu ska jag kolla på en film sen sova!

Go natt!

Av Emma - 15 april 2009 09:31

Japp japp, Uppe tidigt idag!


Dagen kommer mest gå åt till att tänka på min älskade mormor!

Idag är det 13 år sen hon gick bort :(

13 år, fast det känns som igår...usch, hemskt känns det!

75 år är ingen ålder att dö i, men hon slapp lida i alla fall.

Jag tänker på henne näst intill varje dag, och det har jag gjort i 13 år nu, förhoppningsvis kommer jag fortsätta göra det hela livet också!

Jag vet att  hon och morfar kommer få träffas snart igen, det är nog inte alls länge kvar innan morfar också kommer till henne nu!


Annars då? 

Ska strax äta frukost sen ska jag o pappa hämta släp så vi kan köra skit till tippen! Och min tv :) Första etappen blir att få ner den för trappan....men det gör ju inte så mkt om den går sönder iofs :p

Den vägen alltså lätt närmare 75 kilo eller så, så det är inget man flyttar på själv när man heter emma!


Sen blir det givetvis graven o sätta blommor o så!

Ska försöka mig på en riktig storstädning idag med, det kan behövas verkligen!

Varje dag när jag tänkt göra det har magvärken kommit så det har ju bara blivit soffläge för min del :(

Men men, får hoppas det går över nu....vill inte ta tabletter mer nu, har blivit 3 st, 3 för mycket :(


Ovido - Quiz & Flashcards