Alla inlägg den 11 april 2009

Av Emma - 11 april 2009 10:10

Jag ska aldrig mer säga att man mår förträffligt när man varit ute nykter...kanske jag aldrig mer kommer gå ut nykter?


Igår va vi på Loch ness, emma körde och va duktigt!

Idag vaknade jag halv 7 o trodde hela maginhållet skulle komma upp :(

Mår fortfarande illa men inte så farligt som innan!


Vad fan har jag gjort för att förtjäna o må så dåligt dagen efter utgång när jag tycker jag är smart som är nykter?!


Det ska bli intressant o se hur jag mår imorn....för ikväll ska jag också dricka!

Skulle inte förvåna mig om jag mår jättebra imorn!


Ne försöka få i sig lite frukost nu!

Först bort till mamma o lämna lite tvätt, hem o duscha och göra sig iordning sen blir det kalas hos bror, sen blir det fest! :)

Blir förhoppningsvis bra detta!

Ovido - Quiz & Flashcards