Alla inlägg den 1 april 2009

Av Emma - 1 april 2009 21:48

Puh, heelt slut nu!

Men varit en bra dag :)

Det gick kanon på intervjun, dock sa jag att jag inte tycker om att sitta still, vilket är sant...va tydligen ett stillasittande jobb till stor del :p

Men jag va ärlig...bättre det än o sitta o ljuga...och hur bra hade det låtit om jag sagt att jag inte tycker om att göra något när jag jobbar!?


Efter jag varit iväg stack jag till mamma o pappa o tvättade bilen....tog ett tag kan jag ju säga, den va grymt skitig!!

Inte tvättat stackarn sen i sommras :/

Jag är ganska noga med det annars kan jag tillägga!


Imorn åker dubbdäcken av och sommarhjulen på :D

Kommer hon bli fin igen :p

Blir en helt annan bil med alufälgarna på, även om dom inte är överdrivet fina egentligen :p


Ikväll har jag o mamma varit på alovera *tappade stavningen nu* party eller vad man ska säga :)

Mkt trevligt, mkt lärorikt och intressant :)

Blev en ansiktsrengöring till mig, fick även en intimtvål och en combikräm när man kom :)


Nu ska jag endast bara lägga mig på soffan o ligga där resten av kvällen!

1000:- på att jag somnar på soffan? Någon? ;p

Av Emma - 1 april 2009 11:05

Vilket härligt väder April bjuder på idag!

Man kan ju knappast bli annat än glad :D


Precis ätit frulle, nu ska jag göra vid mig så jag är redo i tid :)

Börjar bli nervös fast jag intalar mig själv att jag tar det som det kommer, brukar bli bäst så!


Ha en fin dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards