Alla inlägg den 8 april 2009

Av Emma - 8 april 2009 12:08

Fuck va tråkigt!!

Jag blir sååå frustrerad när jag inte förstår något! :(

Fattar inte vad jag har för nytta av att kunna sånt?


Jaja, kom på att bror fyller år imorn!

28 år...satan va gammalt det låter...snart 30 :p

Iofs inte så länge till en annan är 25 :(

Fast först kan jag ju börja med 24 :p


Vad ska man ge honom?

Som inte kostar mer än en maskros? ;)

Ne men jag brukar faktiskt kunna vara lite kreativ när det väl gäller :)

Typ presentkort på en storstädning *utfört av mig givetvis* av hela huset och lite sånt, det brukar faktiskt vara uppskattat måste jag säga :D

Vad gör man inte när man inte har några pengar?

Då måste man försöka vara lite kreativ :)


Ne får la fortsätta räknandet nu....:(

Av Emma - 8 april 2009 10:11

Nu har snart halva denna veckan också gått!

För min del har jag bara sett fram emot morgondagen sen förra veckan :)

Hoppas hoppas hoppas det går bra! 4 av 3 kvar nu, chansen är rätt stor alltså, men man ska inte ta ut segern i förskott!

Är nervös som tusan också men det hör väl till :p


Det finns ingen, absolut ingen tror jag inte som förstår hur otroligt GLAD jag skulle bli över ett jobb nu!


Annars då?

Träffade min älskade Becka igår :D Mkt trevligt!

Idag blir det nog pluggande...tråkigt men va tusan...ingen som gör det åt mig!


Är sjukt sugen på att göra nått kul i påsk!

Lördag blir det nog utgång helt klart, kanske till o med lite förfest här? :)

Inte blivit av någon fest ännu, verkar som att vissa tror att jag bor i världens ände när jag bara flyttat 1 mil....det finns BIL, buss och taxi som sista allternativ när man ska ta sig in till stan!

Iofs kan man inte ens komma o hälsa på så kan man nog stanna hemma på heltid....

Men känns ju inte så kul när en annan åker in till stan osv hela tiden.

O andra sidan så är jag kanske lite känslig nu när jag inte mår helt okej?


Idag?

Plugga som sagt, sen har jag inte en aning!

Basta? ut o gå? ragga upp en tvättid?

Ja det låter bra!

Ovido - Quiz & Flashcards