Alla inlägg den 6 april 2009

Av Emma - 6 april 2009 22:16

Jag är verkligen inte kompis med modet detta året :(

Tycker det mesta är fult och absolut inget jag skulle passa i :/

Är och har varit på jakt efter en klänning ett bra tag nu, antingen får jag gå upp 30 kg och bli en si så där 30 cm längre....eller får jag handla på barnavdelningen....vilket absolut inte gynnar min kroppsform :p

Kläderna på barnavdelningen är ju inte riktigt sydda till "fullvuxna" människor....fullvuxna i formen alltså, inte längden :p


Visst att man altid haft svårt med kläder o så, men jag tycker det blivit ännu värre på sistone....antingen är det mkt mkt för stort, eller så sitter saker o ting så tight så man knappt kan andas :s

O skor behöver vi inte ens prata om....jag har svårt o tro att fötterna krymper när man överstiger 21....fast det verkar sannerligen som det!

Har haft strl 36 i skor väldigt länge, men helt plötsligt kan man inte ens ha det, för dom är också för stora!

Hur många skor som faller en i smaken eller med lite klack finns det på barnavdelningarna? Nej inte så många, eller inga alls tyvärr :(


Jaja, man får väl gilla läget o börja sy egna kläder snart? ;p


Ne nu blir det soffan igen, börjar bli trött också men tänker inte sova ännu *hoppas jag inte* Lär väl bli soffan som vanligt ;p

Av Emma - 6 april 2009 10:21

Härligt uppvaknande idag :)

Solen skiner och himmlen är blå :D


Frukost och sen blir det till att vara ute hela dagen :D


Hade en trevlig dag igår, men var mest trött så jag orkade inte så mkt :p

va iaf iväg med mamma o de va ju trevligt!

sen åkte jag med till mcd som sällskap, alltid trevligt o träffa folk man inte träffar så ofta :)


Imorn eller idag hoppas jag på att få träffa Becka, längtar som tusan nu :D

Ska krama henne o aldrig släppa henne :p


Ne frukost nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards