Alla inlägg den 4 april 2009

Av Emma - 4 april 2009 20:47

Mätt o belåten, nyduschad o fin, skaffat sig en mindre fin bränna...rudolf med röda mulen...som vanligt :p

Kvällen då? Nja den blir nog lugn...en sväng till stan kanske? Sugen på att gå ut nykter....men inga som ska ut verkar det som :/

Men men, kanske kan vara bra o ta det lugnt någon gång? :p


Varit hemma hos mamma o pappa hela dagen, tillbringat en stor del på altanen, solat alltså :p

Va i skogen en stund också, härligt som tusan :)

Dock tråkigt att dom tagit ner stora delar av skogen där uppe...kände inte igen mig knappt :p Men nu ser man rakt ner till sjön vilket iofs är fint :)


Imorn ska jag äntligen få hit byrån jag ska få av bror :D

Eller ja, från början är den vår morbrors, sen fick jag den, när jag flyttade till stan så gav jag bror den, som målade om den till grå, och nu har han köpt ny så jag ska få tillbaka den igen :)

Den är såå fin tycker jag! Passar perfekt i min hall, och det vet jag eftersom att bror hade den i sin hall när han bodde i en likadan lägenhet här:p


Imorn em ska jag o mamma på nått i medborgarhuset här i svängsta!

Äta god mat, kakor och massa annat gott :) Bjuds på modevisning o lite sånt roligt :)

Inte allt för ofta det händer något i denna hålan, så det är kul när det väl händer :)


ne fixa håret lite nu om man får får sig att visa sig utanför dörrren ;p

Av Emma - 4 april 2009 11:09

Precis uppstigen...duktigt illa om ni frågar mig!

kan ju inte sova så här länge när det är sååå härligt väder ute! :)


Idag är halsontet borta...halsontet som plågade mig hela dagen igår :/

Men skönt att det är borta! :)

Min smarta far kom på igår vad det kunde vara...pollen! :(

Jo tack det skulle inte förvåna mig :/

Men bara till o börja knappra tabletter :p


Nu är det dax för balkongen, frukost och kaffe, sen hem till mamma o pappa!

Ut i skogen o förhoppningsvis hitta lite videkisar *stavas det så?*, sen blir det nog grillning hoppas jag :D

Ovido - Quiz & Flashcards