Alla inlägg den 17 april 2009

Av Emma - 17 april 2009 20:43

Fredags kväll nu!

Duktigt mätt o belåten är jag nu :D

Gjorde kycklingfilé och bulgursallad, aldrig gjort det innan men FAAN va GOTT det var! :D


Dagen har varit riktigt bra!

Va hos mamma o pappa, satt i en stol mest hela tiden o gottade mig i solen, vilket har resulterat i en mindre fin bränna eftersom jag hade t-shirt och hårband på mig :p

Men det är ju fler dagar innan sommaren är här förhoppningsvis :D

Sen kom Linda o hälsade på, vi drack kaffe på balkongen och sen gick vi en runda innan hon körde hem och jag började med maten :)


Nu ska jag strax hoppa in i duschen så jag känner mig lite fräschare :p


Av Emma - 17 april 2009 09:41

Nu är det snart helg igen!

Tiden går fort när man har *ehrm* roligt ;p

Ne men vatt en helt okej vecka, om man bortser från gårdagen...den va liksom ingen höjdare, men alla dagar kan ju inte vara bra!


Idag ska jag plugga o söka jobb som en galning!

Sen blir det nått gott o äta :D

Annars blir det en lugn dag!

Imorn kanske det blir utgång, alex va sugen kanske så vi får se!


Nu frukost nu så jag kan plugga o ta helg snabbare ;)

Ovido - Quiz & Flashcards