Alla inlägg den 14 april 2009

Av Emma - 14 april 2009 21:59

Dubbelavsnitt av DH ikväll :D

Så egentligen borde jag inte sitta här!

Men va sugen på att skriva ett inlägg...ett kort bara!

Ungefär så här kort :)


Ont i magen idag igen, tagit en tablett så nu ska jag inta soffläge igen!

Kommer ett inlägg senare!

Av Emma - 14 april 2009 10:29

Är det idag va?

Känner sig liiite förvirrad nu med dagarna!

Har precis stigit upp...sovit riktigt riktigt dauligt inatt, mardrömmar o sprungit på toa 2 ggr :/


Nu känns det som att jag har världens baksmälla o är skittrött! :(

Men det är bara för att jag va tvungen o ta en tablett för magen igår...starka hemska saker :( Just därför jag är anti nästan allt som heter tebletter!


Annars idag då? Blir nog en lugn dag för min del, känner att jag knappt orkar vara vaken nu så :/

Kanske går bort o fortsätter rensa lite rabatter hos mamma o pappa!

Nu är det dags för frulle iaf!

Ovido - Quiz & Flashcards