Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Emma - 6 februari 2010 13:14

Nu har jag vatt borta ett bra tag...först krabb med internet och sen har jag haft krabb med att komma in här!

Men nu så!


På sistone har det vatt mkt jobb, riktigt skoj att dom ringer till mig! Men shiiit va trött jag har vatt denna veckan!

Jag tror verkligen kroppen behöver 2 dagars samanhängande ledigt....Det har jag inte fått sen helgen för 2 veckor sen!

dessutom tar det rätt hårt när man inte är helr van vid att jobba varje dag, att gå upp vid halv 5-5 när man är van vid att sova till iaf 9-10 om dagarna så är man allt utom pigg ;p

Men det är bara till att bita ihop och tänka på dom goa pengarna man tjänar :)


Igår va jag lite sugen på utgång, men verkade som att alla andra skulle va hemma, så jag planerade att sitta hemma i myskläder o spela nintendo :)

Meeen så blev det icke...vid 8 bestämde jag mig för att hänga med iaf när jag fick frågan om jag ville hänga med ut :)

Jag va nykter medans vissa blev fullare än andra ;p Eller jag skulle nog vilja kalla det dyngrak :p

De va riktigt tråkigt ute, säkert dels för att jag va nykter och trött, och dels för att de va så lite med folk!

Blev en sväng inom mingel också innan jag bestämde mig för att köra hem o sova!

Dock hann jag bara ner till bilen innan telefonen ringde och pojkarna ville ha skjuts hem!

Först ut i skogen ute i Tararp och lämna Jonte, sen ännu längre ut i skogen till Ringamåla o lämna Niklas!


Idag blir det nog fest, frågan är hur i himmla fridens namn jag ska hitta ut i skogen igen?!? ;p

Men de löser sig säkert!

Nu ska jag ta av mig pyamasen o rota fram nått ur gaderoben och gå bort till päronen med lite tvätt....va så trött i veckan så att jag inte ens orkade gå ner o tvätta :p



Ovido - Quiz & Flashcards