Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Emma - 17 februari 2010 10:48

Halva veckan har snart gått!

Ledig idag som sagt, häligt som tusan kan jag säga :)


Sitter o väntar på ägget ska bli klart så jag kan äta frulle :)

Tycker det är det bästa med att vara ledig, jag har verkligen tid att äta en riktig stabil frukost :) Tycker det är rätt mysigt att kunna sätta sig ner i lugn o ro, äta o ta de lugnt faktiskt :)

Jag bättrade mig så jättemkt med mitt frukostätande innan jag började jobba så här mkt så det är lite synd att det har blivit sabbat :/

Även om jag äter nu och äter mkt så är det inte hälften av det jag skulle behöva, för 3 mackor och en banan är egentligen inte så bra ;p

Inte om man jämför med 2 mackor, 1 ägg, yoggi med havregryn, banan och juice...för det är vad jag äter när jag är ledig :)


Idag ska jag fixa undan resten här hemma, tänkte att pappa skulle kommit hit o hängt upp min spegel också...men bror hade visst borrmaskinen så de går inte :(

Den där speglen har stått på golvet i 2 månader nu...minst! okej det kanske till och med är 3...

Sen ska jag köra o hämta nycklarna i mörrum, handla, laga mat och sen är det nog time för hockey :)


Man har o göra trots att man är ledig :)

Måste köpa present till pappa som fyller år imorn med....sååå dålig på sånt!

Bror tyckte vi skulle lägga ihop till ett par glasögon till honom....men helt ärligt så är inte jag gjord av pengar!

Räcker med att dom fick en diskmaskin i julklapp!

Och ärligt talat så skulle jag inte få för mig en sån sak när jag inte ens har råd o skaffa nya glojärn till mig själv....nått som verkligen behövs och börjar bli kris med!


Ne frulle nu :D

Ovido - Quiz & Flashcards