Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Emma - 16 februari 2010 22:38

Jaaaaa!!!

Den som man kanske inte alls hade väntat sig skulle ta ett OS-guld har nyss gjort det!

Björn Ferry tog hem guldet i jaktstarten :D

Han körde verkligen över allihopa, efter sista skyttet flög han fram ;p


Mina grannar kan ha undrat om jag va helt galen eller om de va nått annat fel....Men det kallas glädje :)

Satt här o hoppade i soffan o blev helt till mig när det va klart! :)


Annars ikväll har det inte hänt så mkt.

Har faktiskt fått en del gjort här hemma, sparat lite till imorn så jag gör nått vettigt när jag är ledig!

Skulle spela nintendo mellan skidskyttet, men det ska man INTE göra när man är trött ;p

Höll nämnligen på att sluta med att det skulle åka ut genom balkongdörren....kort stubin kallas det ;p

Tänkte ta mig ett glas vin också, vilket inte ens händer 2 ggr i halvåret, hällde upp ett glas, tog en mun o hällde ut det igen :) Mer behövs inte sägas om de...


Nu får de bli ett nattabloss o sen sängen!

Ska bli sååå skönt o få sova ut, vakna och veta att man kan ligga o dra sig precis hur länge som helst imorn :D

Av Emma - 16 februari 2010 16:44

Nu ska jag trotsa min trötthet, Jag ska städa, diska, damma och röja undan här hemma!

Mår snart illa över hur det ser ut här nu! :(


Såå skönt o slippa bry sig om mat till morgondagen iaf, för vet ni vad?!?

Jag är LEDIG imorn :D

Det blev lite snurrigt där med jobbet ett tag igår och idag...

Igår va budet att jag skulle jobba sista dagen idag, där jag varit 3 veckor nu...va ledig imorn, gå vid sidan om på ett nytt ställe på torsdag och sen börja på fredag!

Idag ändrades allt och min planering sprack nästan!

Nu ska jag vara kvar där jag varit, på obestämd tid...denna veckan ut sen vet vi inte mer! :(

Blev rätt så besviken över att dom inte kunde sätta in någon annan på det dom 3 dagarna som är kvar denna veckan så jag kunde få ha planerat jobb iaf hela nästa vecka :( För har jag otur så har jag bara 2 dagar kvar där jag är nu :(

Helt ärligt va jag uppriktigt glad för att jag skulle få komma till ett nytt ställe, för mörrum/asarum är sjukt tungt, axlarna och ryggen tar riktigt mkt stryk där :(


Imorn är det hockey...ska jag dit eller ska jag dit?!? Japp!

Trist bara att jag numera få gå dit själv....

Men alla värderar inte alla saker likadant!

Innan va liksom Hockeyn nr 1 varje vecka....nu är den nog prioriterad till nr 50 på sin höjd! :(

Men men, det är inte mitt val, jag kan inte påverka och tänker inte ens försöka!

Är det så man visar uppskattning så visst...men det duger tyvär inte för mig!

Min självkänsla och lite högre än så faktiskt :)


Vet ni en sak? :)

Ikväll är det skidskytte, 2 gånger!

Både damernas o Herrarnas jaktstart :D

Ovido - Quiz & Flashcards