Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Emma - 13 februari 2010 19:31

Har inte alls vatt på topp idag :/

Trött, ont i halsen och öronen och bara kännt mig allmänt seg!

Känns mer som söndag idag eftersom jag va ute och drack igår....brukar va på riktigt bra humör på lördagar annars ;p


Nu har jag äntligen färgat mitt hår, det blev riktigt bra! :D

Sitter o väntar på att de ska torka nu så jag kan platta de och göra vid mig så jag kan sticka direkt sen när skidskyttet är slut :)

För ja hur trött jag än är så ska jag ut ikväll, fira Jessicas sista timme som 29 åring :)

Hoppas på en trevlig kväll trots allt!


Och jag vet att jag kommer vakna upp pigg imorn....förhoppningsvis!

Jag har ju en viss förmåga att vakna med världens skallebank dagen efter jag varit ute nykter!


Nu börjar jag bli nervös inför skidskyttet....Jag hoppas, tror och håller alla tummar för att det ska gå vägen för Helena och kanske till och med ACO ikväll! :D


Av Emma - 13 februari 2010 14:28

Härligt med sovmorgon idag kan jag ju säga! Vakna o veta att att man bara kan ligga kvar precis hur länge som helst :)


Kvällen igår va verkligen helt galet bra! Kan man säga så? :)

Trevlig förfest, mkt folk ute, dans hela kvällen till ruskigt bra musik för en gångs skull på Harrys ;D Resten är en historia för sig...men mkt trevligt ;p

Fler sånna kvällar tack!

Sen att det blev en bussresa hem som jag helst hade hoppat över är jag inte lika nöjd med...men men!


Och att jag skulle dricka bort bacillerna igår funkade inte så bra...förkylningen sitter där den satt igår och verkar inte vilja ge med sig :/

Får väl försöka ge mig på den på annat sätt nu i stället! ;p


Dagen idag blir lugn, fundera på kvällen och hur jag ska lösa saker o ting :p

Har ju lovat Jessica att vi ska ut, hon fyller ju trots allt 30 Imorn så :D

Finns bara ett litet krux med alltihopa!

Skidskytte-freak som jag är så blir det jobbigt nu när det är OS....kl 22.00 börjar damernas tävling...och jag ska inte för allt i världen missa detta!

Så jag får väl sitta klistrad framför tv här hemma o sen flyga in till stan ;p

Nån alkohol blir det alltså inte tal om idag då!

Kan va nyttigt för mig att gå ut nykter för en gångs skull faktiskt :)

Har blivit lite rörigt o fel dom sista gångerna nu....

Utom igår då, finns inget som va otrevligt alls igår ;p


Nu kallar disken o sen får de nog bli en pizza för denna damen! :)

Ovido - Quiz & Flashcards