Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Emma - 18 februari 2010 17:30

Hade stora planer för denna veckan...nu börjar veckan lida mot sitt slut och jag har väl ungefär mer än hälften kvar att göra! :(


Denna dagen hade vi helst kunnat skippa, stryka från kalendern helt enkelt!

Fyyy vilken dag!

Stress hit och stress dit...allt går emot en och blir fel...usch!


Just nu tvättar jag, och borde diska, har världens diskberg ute i köket trots att jag diskade igår och gjorde så fint!

Är hungrig som en varg också, men helt ärligt så är jag totalt slut....orkar inte ens gå ner o byta tvätt :(


Känns som att mitt älskade skidskytte är längre bort än någonsin just nu :(

Damernas ska jag väl lyckas hålla mig vaken till men herrarnas?!?

Kl 22 eller senare börjar det!! Vi får la se om ögonen vill som jag!

Lyckades jag inte i lördags vet i fasen hur jag ska lyckas idag!


Idag säger vi förövrigt grattis till pappa som fyller år :)

Va där en sväng innan o sa grattis o fikade...hade tänkt mig mat där men denna damen är lite kräsen ibland ;p


Ne får la slänga i mig en pirog nu o sen gå ner till tvätten!

Snart är det helg föresten! :D

Ovido - Quiz & Flashcards