Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Emma - 21 februari 2010 21:35

Ja så här en söndagskväll finns det inte mkt som slår tända ljus, gotte, chips o läsk, en filt och så nått bra på tv :)


Hockeymatchen va riktigt riktigt bra och sjukt spännande!

Det slutade som jag ville och hade hoppats på...efter mkt spänning :)

5-4 till OIK efter  straffar! :) Det är tur att man inte har svagt hjärta eller så vill jag lova ;p

Jag blir ju helt galen när jag kollar på sport också...skulle nog lätt kunna hoppa över staketet när det är spännande! Efteråt funderar jag på vad folk tänker om mig ;p

Men jag kan inte hjälpa de ;)


Nu är det snart damernas skidskytte, så jag ska fortsätta mitt soffmys, sen ska jag dejta sängen!

Är helt galet trött efter denna dagen....

Årets bakfylla va inget o hänga i julgranen, inget jag vill uppleva igen på läääänge alltså! Men som tur väl så ordnade det till sig 1 timme innan jag skulle iväg :)


Just nu känns saker och ting förbannat bra!

De går bra nu ;p

Ne men mkt jobb, underbara människor omkring en och allt annat :)

Jag börjar hitta min gammla form, blygheten försvinner mer o mer för varje dag :)


Av Emma - 21 februari 2010 12:41

Tidernas bakfylla ligger jag inne med idag tyvärr :(

Vilket är helt ofattbart i mina ögon....

Hade jag vatt full i ordets rätta bemärkelse så hade jag fattat, men jag va faktiskt mer städad än vanligt igår!


Jag får alltså inte behålla något alls, allt jag stoppar in i munnen kommer upp igen :(

Till på köpet har jag världens migrän också! :(


Om 2 timmar ska jag åka till olofström på hockey....ja just de om TVÅ timmar!

Innan dess måste jag duscha, laga mat och äta....ni förstår kanske hur avlägset det känns just nu?!?


Kvällen igår va helt okej, festen va riktigt trevlig...utgången va väl inte helt lyckad med tanke på att dom inte har någon organisation för fem öre på compa :/

Sen hände det andra saker som inte alls va roligt....hemskt som tusan faktiskt :(


Förövrigt så tycker jag att vissa borde tänka över vad dom prioriterar....Jag accepterar inte vad som helst, det bara är så....Jag vet att jag är värd lite mer än så :)

Ovido - Quiz & Flashcards