Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Emma - 20 februari 2010 09:23

Har vatt uppe 1 timme nu :)

Egentligen vaknade jag halv 7 (!!!) och va pigg men där går gränsen för vad jag kan göra när jag är ledig :p

Gick o la mig lite innan 11 igår och somnade i ungefär samma sekund som jag la huvudet på kudden...då är man trött! :)

Jag lyckades hålla mig vaken o se när Anna Haag tog OS-silver iaf :D


Lyckan va ju inte direkt total när jag tittade ut innan och såg all jävla snö som lyckats komma inatt! :(

Jag skulle tankat bilen igår men jag orkade verkligen inte...idag får jag skylla mig själv o gräva fram bilen ist :/

Ska väl helst ta mig in till stan också och fixa alkohol till kvällen, men bror skulle nog ha v70:in och 760:in vill jag inte köra med i detta skitet....är ju inga dubbar kvar på bakdäcken så ni kan ju räkna ut själva hur de går :/ Knappt framåt nej!


Göra vid sig o gå ut o gräva fram bilen nu!

Ovido - Quiz & Flashcards