Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Emma - 15 februari 2010 20:04

Redan måndag igen, eller ja nu är det snart dags för sängen igen!

För tillfället skulle jag behöva en si så där 35 timmar på ett dygn för att hinna med allt jag borde!

Först o främst måste jag vila en stund när jag kommer hem från jobbet, sen måste jag laga mat så jag har nått att ha med mig till jobbet dagen efter, sen är klockan 6 om inte mer och då är det kväll...

Diska o städa o sånt behöver man ju trots allt göra ibland också!

Men så trött som jag vatt på sistone så har de inte funkat för 5 öre...jag har inte tvättat på närmare 3 veckor...städat har jag ju så klart gjort men inget seriöst som jag brukar göra!


Det har varit och kommer bli mkt jobb nu, och jag är så fruktansvärt glad för detta! :D

De som är så jobbigt är tröttheten....visst att jag brukar vara trött på morgonen...speciellt när jag stiger upp kl 5, för mig är inte det helt ultimat, men så här trött har jag då aldrig varit!

För mig är det inte normalt att va 24 o decka på soffan kl 10 en lördagskväll när man har tänkt gå ut!


Nu ska jag kolla på en skräckfilm igen...vet inte riktigt vad som har flögit i mig men hade jag inte mardrömmar sist så får jag nog aldrig det ;)


Längtar redan till helgen!

Hoppas verkligen att Lördagen kommer bli toppen! :D

Dessutom hoppas jag att en del tänker till en extra gång och inser vad dom gör!


Go kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards