Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Emma - 19 februari 2010 21:54

Äntligen skulle jag vilja säga!

Är helt slut i både kroppen och knoppen idag.

Men de blir ju så efter en arbetsvecka!

Det är en skön matthet jag känner nu när jag vet att jag är ledig minst 3 dagar :)


Dagen idag har varit bra annars, efter jobbet blev det en tripp till Tingsryd med Nette :) Sen hem till päronen i snöovädret....

Är så sjukt trött på denna jäkla snö som kommer hela tiden....visst det är jättefint...men det har liksom vatt de i 2 månader nu!


Nu ikväll har det vatt soffan som haft första tjing på mig och jag på den ;p

Köpte cider på systemet uppe i tingsryd som jag aldrig sett i stan innan, tänkte jag skulle smaka nu ikväll, men frågan är om jag somnar stenhårt direkt då? ;)

Väntar lite iaf eftersom det är längdskidåkning nu, ska kolla på damernas iaf innan John Blund är välkommen :)


Imorn blir det körigt, men går jag upp någorlunda i tid så ska de nog ordna sig också :) In till stan o fixa alkohol, hem o duscha o göra vid sig, kalas för pappa vid 3 sen vidare hem till Jessica och 30-års fest :D

Skönt o bara ligga på soffan så här en fredagskväll efter en veckas tufft jobb, va ett tag sen jag gjorde det nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards