Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Emma - 23 februari 2010 20:18

Min vetekudde är puts borta :(

När jag behöver den som mest hittar jag inte den :(

Har letat överallt och hittar inte den någonstans!


Har helt galet ont i hela ryggen och axlarna, antagligen därför jag sov så dåligt inatt också.

Nu är det verkligen kris på bäddmadrass fronten....måste verkligen upp till Ikea o köpa mig en ny bäddmadrass och en ny matta med för den delen!

Jag blir lika arg varenda gång jag och sugbritt ska göra rent mattan!

Ska aldrig mer köpa en så dyr matta, trodde inte den skulle dra till sig massa skit när den kostade så mkt...ska satsa på den svarta på Ikea för 299:- eller vad den nu kostar! Då kan jag acceptera att den drar till sig allt möjligt!


Nu ska jag ta ett bloss och ta fram smörgåsar till jobbet imorn, sen är det dags för damernas staffet i skidskytte...har tyvärr inga högre förväntningar :/

Av Emma - 23 februari 2010 15:59

Ja nu är första arbetsdagen denna veckan avklarad :)

4 timmar kan va rätt skönt o börja med efter dom senaste veckornas slit :)

Imorn blir det jobb igen, brunnsgården denna gången, hela dagen!


Igår storstädade jag här hemma, det behövdes verkligen och egentligen är jag långt i från klar, för jag skulle nog behöva dammtorka ovanpå köks-skåpen, kylskåpen och badrums-skåpet....ja vitrinskåpen i vardagsrummet också för den delen!

Men som sagt har bara ett dygn 24-timmar och jag skulle behöva 48 timmar på ett dygn för o hinna med allt!

Men nu är det rent o fint här och luktar gott iaf :)


Nu ska jag se om jag hittar nått ätbart i frysen....inte alls sugen på att laga mat idag, men jag måste ju äta så det är ju tvunget :p

En pizza nu hade suttit ruggigt fint, men är duktigt pank så går inte ;p


Längtar till helgen redan...helt ärligt så vet jag inte varför men jag bara gör de :)

Eller först o främst längtar jag till imorn :)


De går bra nu! ;D




Ovido - Quiz & Flashcards