Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Emma - 7 februari 2010 18:25

Jaa...vad ska man säga?!?

Sovit typ 3-4 timmar "i natt" För jag skulle vilja säga idag...missade bussen, stack på efterfest hos sandra, satt uppe till typ 7 imorse ;p Och vaknade vid halv 11 igen!!

Känns inte alls bra med tanke på att jag ska stiga upp kl 5 imorn bitti :(

Lär ju iofs inte ha några problem o somna ikväll, för helst hade jag gått o lagt mig nu...men de går inte för jag måste laga mat som jag kan ha med mig till jobbet imorn!


Kvällen igår?!?

Jag slutar aldrig förvåna mig själv...det är en sak som är riktigt säker!

Förfesten va riktigt trevlig, ute va de också riktigt trevligt, men hädanefter ska jag sluta upp o bli arg....jag fattar inte varför jag ens bryr mig?!?

När jag är nykter är jag helt iskall, men när jag dricker så bryr jag mig om dom mest sketna sakerna.

Men visst, ska man spela så ska man spela på bådas vilkor....mig passar det inte bara när vissa är snorfulla!

Det är han som gjorde bort riktigt mkt i fredags...jag har inte ens berättat för han vad han sa eller gjorde för att jag tyckte de va onödigt....

Men efter gårdagen kan jag nog berätta det och bara skratta åt eländet ;)

Ne jag ska sluta va så jävla snäll!


Nu ska jag ta tag i detta med maten, slänga in kycklingen i ugnen! :)

Sen får de bli en film innan sägen kallar!

Ovido - Quiz & Flashcards