Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Emma - 8 februari 2010 23:01

Dum som jag är så va jag tvungen att kolla på Paranormal activity, de kan ju inte va så farligt tänkte jag!

Skulle jag aldrig gjort! Och jag skulle defenitivt slutat när jag tänkte, innan det hände massa otäcka saker!!

Nu kommer jag väl inte kunna somna bara för att jag va så jäkla dum!


Den va verkligen så otäck som alla sagt att den är, om inte lite till.

Det värsta är att jag är helt på det klara med att det finns spöken osv efter att jag jobbade på Lysmaskvägen i asarum....jag VET att det spökade där!

Innan jag vågade berätta för dom andra vad jag varit med om under tiden som jag jobbade dröjde det säkert ett halvår....jag trodde dom skulle tycka att jag va helt galen ju...men då visade det sig att jag inte alls va ensam om att ha varit med om konstiga saker!

Så JA jag tror på spöken, andar...kalla det för vad ni vill!


Nu är frågan vad jag ska göra nu?!?

Är helt till mig så sova behöver jag inte fundera på på ett tag ;p


Av Emma - 8 februari 2010 17:22

Ja nu börjar de ordna till si med mig :)

Känns som att jag har haft en rejäl jäkla bakfylla ungefär!


Åt lite innan men de va verkligen inget gott alls...nu har jag däremot krängt chips för hela veckan framöver ;p

Laddade ner en film innan...The ugly truth, kan verkligen rekomendera den, skrattade som tusan vissa stunder :)

Nu väntar jag på att nästa film ska bli klar....det återstår dock om jag vågar kolla på den ikväll, då alla som sett den säger att den är ruskigt otäck!

Det är Paranormal Activity som vankas....och jag kan knappt kolla på scream-filmerna i vanliga fall!

Iofs gör de ju inte så mkt om jag får mardrömmar eftersom jag ska va hemma imorn med i förebyggande syfte ;p


Funderar faktiskt på att köra in till stan o hämta thaimat nu ikväll!

Tycker jag kan vara värd det efter natten och dagen idag :)

Jag har ju rätt svårt o tro att de va maginfluensa eftersom jag inte pratat mer med ulrik sen halv 4 imorse och mådde bra när jag hade ätit!

Laga nån mat är jag då verkligen inte sugen på att göra. 

Jag får helt enkelt se vad jag bestämmer mig för! :)



Av Emma - 8 februari 2010 11:50

Gick o la mig vid 9 igår kväll, somnade nog ungefär 2 sekunder senare ;p

Dock varade inte det härliga så länge :(

Vid 12 vaknar jag o känner ett illamående utan dess like, springer ut till toan samtalar med Ulrik en stund...går o lägger mig igen, 1 timme senare vaknar jag igen med samma äckliga illamående...så höll jag på till halv 4 ungefär :(

Så inget jobb för denna damen idag eller imorn!

Har fått inflamation i min kära axel igen också :(

Det är mer en regel än undantag nu för tiden när jag får slita "lite" extra på jobbet....för helt ärligt så va förra veckan grymt tung, all denna jäkla snö och all grus och salt som dras in :( Skulle nog kunna stå o skrubba på samma ställe i 1 timme utan det syns skillnad :/


Hoppas verkligen det också kan bli bättre till onsdag bara om det blir mer jobb!

Får väl knapra ipren o smörja som en galning för o hjälpa det på traven :)


Har äntligen satt mig upp i soffan....innan har jag inte ens orkat sätta mig upp för att ta på mig filten, så det är nog på bättringsvägen!

Men fan va ynklig man blir när man blir magsjuk...säkert 10-15 år sen jag va de senast och jag hoppas verkligen att det dröjer minst lika länge till nästa gång!


Kanske skulle försöka sig på att ta en dusch? Känner mig allt utom fräsch kan jag lova :p

Återkommer kanske senare idag, lär inte orka göra så mkt mer än o sitta här idag ;)

Ovido - Quiz & Flashcards