Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Emma - 9 februari 2010 09:33

Puh, utvilad o pigg igen! :)

Kunde till och med somna direkt igår....va nog riktigt trött!

Vaknade vid 4 o fick för mig att jag skulle gå upp, de va ju tur att jag tittade på klockan först bara :)


Nu är frukosten nere och jag funderar på att ta ett varv med sugbritt....skulle gjort de i helgen men det hanns inte med, och förra veckan orkade jag verkligen inte!

Och känner jag mig själv rätt så lär jag inte orka göra det resten av denna veckan heller när jag jobbar!

Helt sanslöst va trött jag har blivit på sistone, ännu värre blir de när jag jobbar!

Tur man inte har nått hemma som kräver energi eller tid sånna dagar ;p


Vid 3 ska jag egentligen på möte med Jobbcoachen....men alltså jag kan bara vara på 1 ställe samtidigt!

Måste hämta nycklarna till jobbet efter halv 3 och innan 3...lämna in mina kläder och hämta nya för det kan jag inte göra nån annan dag denna veckan!

Dessutom har jag ju inte gjort det vi kom överens om att jag skulle göra till nästa gång!

Fine om jag nu hade vatt arbetslös på heltid....men för tillfället är jag så långt ifrån det man kan komma!

Jag tycker det räcker med att jag jobbar 50-75% för att slippa bry mig om skiten där!

Jag måste alltså tacka nej till jobb en dag i månaden för att jag måste få en lappjävel påskriven!Hur fel är inte det?!?

Nu är den dagen imorn....men jag har vägrat...hon får fixa det bäst fan hon vill, för jag tänker inte skita i en chans till att jobba och tjäna pengar för det! :)


Ja jag hatar det, det tar så mkt extra energi av en genom att man bara tänker på det, känner stress över en sak till man måste göra!

Jobbcoachen verkar inte fatta att jag har lite mer än ett jobb att sköta....

Jag har ett hem där det måste städas, diskas, tvättas o handlas till!

Jag tränar för att jag ska må BRA och inte få ont när jag jobbar....vilket är jäkligt viktigt!

Till på köpet har jag vänner och en familj jag skulle vilja tillbringa mer tid med än jag gör....för jag har blivit riktigt dålig på det på sistone på grund av tröttheten :(


Usch blev en halv roman detta ;p


Ne städa o diska nu iaf!

Ovido - Quiz & Flashcards