Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Emma - 1 mars 2009 22:32

Jag vet inte riktigt vad som kan vara värst....men det känns somm att jag blivit överkörd av något sjukt tungt!

Har till o med ont i tårna idag....fattar inte vad jag gjort riktigt, mer än o partaja igår!


Nu kollar jag på beck och har starka funderingar på att gå o lägga mig o sova, men nej det tänker jag inte göra för då vaknar jag väl kl 6 o är skitpigg imorn!


Ne...tom i skallen är jag, så slutar nog här :p

Av Emma - 1 mars 2009 15:13

Ja fy fan...

Nu är denna veckan slut...tack o lov!

Sitter här i soffan och funderar på om jag kanske skulle ta tag i mitt liv snart?

Klä på mig, ringa mamma o höra vad dom ska ha för mat (är inte såå sugen på att laga mat idag!), sen ikväll blir det Beck för hela slanten!


Ska egentligen till tandläkaren imorn, kl 8....men har man inte pengar så det räcker till räkningarna man redan har så kan man ha råkat få lite maginfluensa!

Borde verkligen gå dit, så som hon tjatade på mig om det jäkla hålet!


"du borde ju vara rädd om dina tänder, speciellt när det är en framtand"

Mhm, jag ÄR rädd om mina tänder....men hjälper det mig när jag inte har RÅD? Nej just de!

Jaja, jag får tänka lite på saken och bestämma mig ikväll...jag vill ju verkligen laga de förbannade hålet!


Jaja, nu ska jag som sagt ta tag i mitt liv :p

Av Emma - 1 mars 2009 02:34

Jag är vaken...mkt mer är det inte!

Sjukt trött o inte helt nykter är jag!


Ont i öronen och bihålorna....dröjer nog ett tag innan jag festar igen!

Kan gå ut nykter, men dricka nej!

Mår riktigt jävla illa nu fast det va längesen jag slutade dricka!


Förövrigt har jag haft en trevlig kväll!

Men nu säger jag BLÄÄÄ o Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards