Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Emma - 15 mars 2009 20:37

Jag är så trött!

Känner sån jäkla tristess över att gå hemma, jag får snart panik!!

Varje dag när jag vaknar önskar jag att det är en dröm, att jag egentligen har ett jobb, att jag inte mår så här jävla dåligt!


Hade en dispyt med pappa innan...han fattar inte varför jag inte vill vara här hemma, varför jag har en lägenhet alls...eftersom jag är så mkt hemma hos dom.

Han och jag är som natt och dag, Jag har alltid varit den sociala som hatat att vara hemma, även när jag jobbade som mest o knappast aldrig var hemma, då jag spenderade mer tid på jobbet än i mitt eget hem...till och med då orkade och ville jag vara social!

Det senaste året har hänt nått....

Jag sitter hemma själv hela veckorna, umgås nästan aldrig med mina vänner längre, orkar knappt ens höra av mig fast jag älskar dom så otroligt mkt...

Jag orkar inte ens bry mig om mig själv längre!

Hon som alltid tyckt det varit roligt med kläder, smink, frisyrer, inredning osv...det är som bortblåst!

Vissa dagar sitter jag i min sovtröja och ett par mjukisbyxor hela dagen....på kvällen kommer ångersten över vad jag faktiskt inte gjort under dagen!

Men o andra sidan...vad finns det att göra?

Sitta här i soffan hela dagen o glo på tv?

Sitta i köket o glo ut, titta på bussarna som kör förbi en gång i halvtimmen?

Nej, jag står helt enkelt inte ut med mig själv längre, vill inte vara ensam, samtidigt som jag inte vill umgås med folk....därför är jag hos mamma o pappa, där jag kan prata med någon, där jag kan vara ledsen utan att skämas, utan att någon undrar varför.


Jag hatar mig själv....okej!

Är ni nöjda nu?

Ja troligen!


Fuck this....


Av Emma - 15 mars 2009 10:54

Var det 2 cider jag drack igår??

Jag börjar fundera alltså, känns mer som om det skulle vara 20 cider jag druckit...

Skoja inte bort skallebanken jag ligger inne med, mår inte direkt som en prinsessa i övrigt heller.

Men en ipren på detta så är jag nog på banan snart igen!


Ska bort till mamma o pappa en sväng snart, vi ska kolla på bilen jag o papa!

Hålla tummarna för att det inte går sönder på riktigt nu bara, men med min otur är det bäst o vara inställd på även det!

Måste plugga idag med, fastnade igår så jag räknade hela 5uppgifter ;p

Sen när jag kom hem till pappa o han skulle hjälpa mig va bror där så det blev inte mkt räknat där heller :p


Ne kläpå sig lite slit o slängkläder o sen ta bilen o köra bort till mamma o pappa!


Hejs hejs!

Av Emma - 15 mars 2009 01:57

Japp precis kommit hem nu!

Är måttligt trött kan kan ju tala om...känner mig som en pensionär för fasen!

Det blev iaf utgång ikväll, näst intill nyckter...2 cider har jag druckit, men haft trevligt iaf!

Pratat med folk och skojjat :)

Träffade Tessan också som va lika nykter som en annan, mkt trevligt :p

Men Linda, och jag också för den delen, höll på o somna inne på compa, så det va likabäst o köra hem till sängen!


Nu sitter jag o kollar på american history X på 4:an, ruskigt bra den filmen alltså!

Såg den första gången i 8:an, men den väcker lika starka känslor nu som då!


Nu ska jag strax krypa ner i sängen, fryser utav bara fan så det ska bli skönt o krypa ner under täcket :p


Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards