Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Emma - 3 mars 2009 22:45

Blev jag glad när jag hittade detta på kommunals hemsida eller?


http://www.lotidningen.se/?id_site=8&id_item=18606


JAA!! :D

Förhoppningsvis lite extra klirr i kassan som jag inte räknat med innan midsommar!


Av Emma - 3 mars 2009 21:25

Kan man göra annat än o skratta åt en del saker?

Njae!


Nu är det kväll hur som helst, dagen har spenderats hos mamma o pappa, orkar inte vara själv o vill inte tynga vännerna med mina problem...

Ibland känner jag mig duktigt osocial, men jag hoppas att ni förstår!


Sa upp mitt bredband innan...trodde jag hade längre bindningstid kvar men oj vad jag misstog mig, så nu får jag stå ut med 3 månader till iom uppsägningstiden på 3 månader!

Nej nej nej, jag ska inte vara utan internet, jag ska skaffa mobilt bredband (lite efter ja) och en ny dator till det!

Det är ju så här att fläkten i min dator har pajjat och utan dator kan man då inte vara!

Får se hur när och var bara...känns inte som att denna datorn kommer palla med 3½ månader till!


Angående min attityd så kan jag säga så här:

Uttala er inte om något ni inte har en aning om!

Jag hatar, jag verkligen hatar den människan jag kallar för kärring mer än allt annat i världen....det finns ingen jag känner sånt hat mot som henne!

Hata är ett väldigt starkt ord i mina ögon, och inte många som förtjänar att bli hatade, men henne hatar jag verkligen!

Hade du vetat varför hade du aldrig skrivit det där....jag blir bara förbannad över sånna elaka och ogenomtänka kommentarer!


Nu är det dags att återgå till soffan och en film!

Go kväll!


Av Emma - 3 mars 2009 11:13

Jag tvingade mig själv upp ur sängen idag.

Än så länge ångrar jag mig, men det kanske blir bättre?


Ska iaf baka muffins strax, sen gå bort till mamma o pappa, ringa skarven....för detta funkar inte i längden :(

Det tar emot men jag får svälja min stolthet o göra detta....

Kan tänka mig att jag kommer vara väääldigt mkt stoltare efteråt än nu, men det finns saker jag sagt att jag aldrig skulle kunna göra....tex gå till en psykolog!

Men jag inser att det nog är det bästa för mig nu, jag fixar inte detta själv, jag behöver hjälp att komma vidare och få hjälp upp från detta!


Ska även skicka mitt cv, och söka jobb, och bara umgås med dom!


Ne har inget vettigt o skriva nu heller!

Ovido - Quiz & Flashcards