Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Emma - 5 mars 2009 22:11

Ja, jag har en sjuk svaghet för blomkål med vitlöksdipp!!

Jag bara ÄLSKAR DET!

Fast så himmla bra för magen är det ju inte ;)

Tur att man inte har någon som sover jämte en ;p


Tvätten är klar och jag är färdig utav bara den!

Huvudvärken vill inte släppa taget om mig o det gör mig så jäkla trött!

Blev inte bättre av att jag tittade på lyxfällan, fyyy fan va förbannad jag blev!

"8000:- i månaden?? Då skulle jag likaväl kunna gå o skära halsen av mig!"

Satans jävlars bortskämda snorunge!

Visst jag ska inte säga nått, för visst får jag hjälp ibland....men jag har inte gått o skärt halsen av mig ännu, som man enligt henne hellre kunde göra än o ha min inkomst!


Nej jag lever inget lyxliv, men jag är arbetslös o då ska man ta mig fan inte leva något lyxliv heller iofs!

Jag är glad så länge jag har tak över huvudet :)


Jaja, soffan kallar, sover nog innan 24 börjar...om inte så somnar jag innan det är slut...slutar inte förens 00.15

För några månader sen hade det varit en lätt match för mig att hålla mig vaken tills dess....men nu?  Njae...ibland är det tillräkligt svårt o vara vaken till 22 :p

Det blir förhoppningsvis bättre när man får börja jobba, med tanke på att jag önskat nattjobb ;p

Annars kan det bli en kämpig sommar :p


So long!

Av Emma - 5 mars 2009 18:43

Jaa, och nu har bilfan bestämt sig för att gå sönder igen :(

Någon led som är kass denna gången...känns inte så kul när man redan får vända på varenda krona för att klara sig varje månad :(


Har visst haft tankar på att sälja, men får jag ett jobb måste jag troligtvis köpa en ny bil så det kvittar ju liksom...då är det bättre o behålla den jag har o låta den stå så länge!


Dagen har förövrigt varit okej...håller på o tvättar nu, ska snart gå ner o byta.

Baket gick fin fint, bullarna blev goda så nu har jag frukost ett tag framöver :D


Ikväll blir det lugnt på soffan, kanske ska gå ner i källaren o sola 20 min...får se om skallebanken kanske gå över innan kl 9, isf gör jag det!

Säkert inget bra på tv heller....bara nya 24 kl 22.40 på 4:an!


På återseende!

Av Emma - 5 mars 2009 13:11

Idag blir det bullbak, städning och tvättning :)

Dock skittråkigt att tvätta, men man måste ju!


Somnade till slut inatt iaf....sov till halv 1!!

Det är INTE okej att sova så länge en vardag!


Ne dags för bullbak, har inget annat att säga just nu.


So long!

Av Emma - 5 mars 2009 02:19

Först däckar jag på soffan som vanligt, går o släcker överallt, borstar tänderna o så där och går o lägger mig...

Har nästan somnat när jag kommer på NEEEJ FAAAN jag har ju en räkning jag måste betala!!

Upp igen, tända så jag inte slår ihjäl mig på sugbritt som jag inte orkat ställa in i städskåpet sen sist, sätta på datorn som tar 1 dag på sig att starta....OCH nu är jag pigg som en lärka, eller lite groggy!


Mitt problem är ju att jag inte kan somna utan att ha tv´n på...alltså jag behöver inte se tv´n bara höra!

Fast jag är nog för pigg för det nu...så antingen lägger jag mig på soffan igen och hoppas på att somna, eller så går jag in o lägger mig i sovrummet o tvingar mig själv till att somna, vilket kan ta både en o 3 timmar!


Jag ska iaf gå ut o röka nu!

Men god natt för all del!


Tankarna knäcker mig snart!

Fan fan fan ta DIG!

Ja DU, just precis, det är DIG jag menar!

LÅT MIG VARA!! okej!?

Ovido - Quiz & Flashcards