Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Emma - 20 mars 2009 23:09

Usch ja, är trött som en sömngångare, känner mig hängig som en hängmatta o huvudet känns ut att väga 1 ton :(

Ja men det tackar vi för, eller?


Orkar knappt hålla dom blå öpnna längre men kollar på hundtricket nu och ska kolla klart på den även om det innerbär en deckning på soffan!


Börjar inse nu att  tröttheten igår nog inte berodde på att jag vatt vaken länge utan för att jag håller på att bli försylder :(

Har en viss förmåga att bli förkyld lagom till helger och annat!

Men tur att man är arbetslös då så man slipper förlora på att vara sjuk :p

Det är nog den enda fördelen med att vara arbetslös tror jag faktiskt!


Ne nu orkar jag inte sitta upp längre, så jag kastar in handuken nu!

Go natt! :)

Av Emma - 20 mars 2009 17:45

Nu har jag tagit helg :p

Ska snart fixa mig lite god mat, o städa undan lite så man kan njuta av let´s dance med äkta fredagsmys :)

Ska gotta till att med Karré, pommes och beanaisesås ikväll :)

Ni som känner mig vet att jag egentligen hatar beanaisesås....men av någon oförklarlig konstig anledning har jag varit så jäkla sugen på det i mer än en vecka nu, så idag ska jag slå slag i saken! :)

Hoppas det blir ätbart iaf ;p


Sen ska jag fixa till mina morötter så jag har nått att knappra på resten av kvällen med :p


Annars blir det en lugn kväll, orkar inte ta mig för något...va sugen på en sväng till stan men tyar fan inte köra ikväll alltså! :p

Men imorn blir det nog en sväng iaf....en kebabsallad på marinan, eller varför inte en sväng till mcd?

Jag minns inte när jag åt mcd senast...kan varit mer än 2 månader sedan alltså....så jag skäms inte för att säga att jag är sugen på det nu :p


Ne nu ska jag börja med maten, märks det att jag är hungrig eller? :p

Av Emma - 20 mars 2009 09:52

Ja idag är det fredag :)

Och jag tänker snart gå på helg....från ingenting alltså :p

Jo jag tänker ta helg och ledigt från slappa kläder och att göra ingenting!


Idag är jag grymt utvilad, sovit nästan 11 timmar inatt, det behövdes nog :)


Verkar vara härligt väder ute idag, så det får bli frukost nu sen bort till mamma o pappa!

Innan jag tar helg så ska jag plugga lite, desto tidigare jag börjar desto snabbare får jag ta helg ;p


Frulle nu!

Ovido - Quiz & Flashcards