Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Emma - 4 mars 2009 22:20

Man kanske inte ska skratta för man hade nog själv blivit förbannad, men ojojoj vad jag skrattar!

Av Emma - 4 mars 2009 20:25

Nu ska man inte ha några drömmar och mål med livet längre heller....

Funkar inte så för mig, men visst vill andra ha det så, så ha det då!


Dagen idag har förörvigt varit riktigt bra!

Varit i karlskrona med Linda, hittade mkt men åkte hem en tandkräm rikare :p

Åkte bara med för att komma iväg lite o träffa lite folk!


Sitter o kollar på Semestersvenskar nu!

Alltså shit vad man skäms över att komma från blekinge när man tittar på det!

Det är ju för fan pinsamt!

Några från Olofström som inte gör mkt annat än att klaga!

Men men, det är väl meningen med hela "inslaget" med dom, att man ska få se att dom "bara" klagar, förutom när dom va på utflykt...För dom kan ju knappast gjort det hela tiden!


Har grym värk i min vänsterarm idag, fick ta en värktablett innan vi åkte iväg innan för jag hade svårt o hålla tårarna tillbaka :(

Antagligen har jag legat illa inatt när jag sov, så jag hoppas det är borta imorn när jag vaknar!


Nu ska jag faktiskt äta mig lite, bara fått i mig en baguett idag förutom frukosten, och det är inte riktigt min grej att äta så lite!

Som matvraket jag är äter jag gärna lagad mat 2 ggr om dagen :p


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards