Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Emma - 27 mars 2009 12:37

Härligt väder ute idag, varmt o skönt när solen är framme :)


Ska snart köra till stan en sväng, systemet och så!

Sen blir det olofström som inte blev av igår eftersom jag fick feber igen och höll på att hosta lungorna ur mig :(

Jag hatar, hatar, verkligen hatar denna jävulska hosta :(

Visst, jag hostar hellre än har ont i halsen...men inte i flera veckor/månader!

Jag kan visseligen ta hostmedecin, men bara på natten för att annars däckar jag mitt på dagen!


Igår var jag visseligen tröttare än på länge, somnade till nyheterna kl 10 :p

Vaknade kl 12 o gick till sängen ist :)

Idag känner jag mig piggare men inte helt ok, så får bli en lugn dag och kväll!

Blir nog pizza ikväll, längesen jag åt det nu :)


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards