Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Emma - 19 mars 2009 21:06

Ja jäklar va trött jag är!

Timmarna jag varit vaken börjar ta ut sin rätt nu!

Men inte så konstigt eftersom jag inte är van vid att gå upp halv 7!


Sitter o kollar på lyxfällan nu, kämpar för att hålla upp ögonen till kl 10 iaf....men frestelsen att krypa ner under täcket är sjukt stor :p


Varit i stan med mamma en sväng innan idag och handlat, sen va vi hos bror en sväng.


Imorn blir det plugg...den där jävla matten rent ut sagt! :(

Ibland funderar jag på om det är mindre smärtsamt att ta livet av sig?!

Inte för att jag tänker göra det, men så kämpigt jag har det med att komma ihåg matte A nu så känns det inte så ljust inför framtiden tyvärr :(

Jag vill verkligen och jag försöker och kämpar hela tiden, men det tar stopp gång på gång på gång!

Men jag tänker inte ge upp, det var det felet jag gjorde på gymnasiet, och jag tänker INTE göra om det!


Ne fan jag somnar snart!

Go natt!

Av Emma - 19 mars 2009 09:30

Jo jag överlevde tandläkarbesöket :)

Med marginal faktiskt, UTAN bedövning, lagade tom TVÅ tänder! :)

Ja jag är chokad själv faktiskt, men tänkte på pengarna mest om jag ska vara ärlig.

Dock blev jag lite mer deppig när jag va där...visste att jag hade hål i en visdomstand som jag aldrig kännt av...idag sa hon att hon tyckte vi ska dra ut den :(

Som om jag inte redan har dragit ut 5 tänder? :/

Jag sa att jag ville fundera på detta ett tag, för jag vet ju inte vad jag vill...

Men det löser sig!


900:- fattigare blev jag iaf..känns tungt eftersom jag redan får vända på varenda krona varje månad :/

Men vad gör man inte? det hade blivit ännu dyrare om jag väntat!

Men jag tycker personligen att 900:- för att ligga o gapa i 30 minuter är hutlöst dyrt!!


Nu ska jag lägga mig o vila en stund, blev inte mkt till sömn inatt som väntat.

Men nu är det över och jag kan slappna av :)

Ovido - Quiz & Flashcards