Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Emma - 13 mars 2009 23:25

Ja det kan man ju lugnt säga!

Har sen lite efter att let´s dance började tillbringat den mesta tiden på toa :(

Så satans ont i magen fick jag :(

Stod iaf emot illamåendet som kom....har inte spytt ännu så jag hoppas jag slipper, men jag känner att den är på väg...men jag håller emot så länge det går!

Spy är nått av det värsta jag vet!


Jag funderar på o gå o lägga mig snart, helt matt i hela kroppen är jag.

Känns som en hemsk bakfylla o lite till :(


Ja jävlar vilket fredagsmys, verkligen mysigt...tur man har så mkt trevligt på toa att glo på med!?

Jag VA lite sugen på att festa imorn...det är jag inte längre kan jag medela!

Även om jag mår bra imorn finns det en risk att jag kommer må hemskt dåligt på söndag, och den tanken får mig inte så pigg just nu :p


Ne lägga mig lite på soffan nu, somna antagligen o vakna vid 1 eller nått för o gå in till sängen!


Go natt!

Av Emma - 13 mars 2009 19:57

Nur har jag precis tryckt i mig massa mat :)

Blev biffar med ost o lite sånt gott i till mat idag :D

Det låter inte så gott, spec inte för någon som hatar ost ;p Men det är helt otroligt gott!


Märks det att jag börjat proppa kroppen full med hormoner igen eller? ;p

Mat mat och åter mat, men hellre det än att inte vara hungrig alls!


Det gick fint i skolan, hon förklarade lite o så, jag satt i min tur som ett levande frågetecken och fattade absolut inte ett skit :p

Men sen kom jag hem till mamma o pappa och satt i lugn o ro så fattade jag det mesta och kom ihåg en hel del :D

Så helt tappad är jag trots allt inte ;p


Nu börjar let´s dance, så nu blir det soffmys, sen börjar skidskyttet 21.50...så jag får zappa (Stava?) lite mellan kanalerna!

Ger Let´s dance en sista chans nu....för efter förra veckan börjar jag faktiskt undra alltså!

Hur kan man tycka att något som mest ser ut som ett kylskåp dansar bra??

Jag tror ärligt att jag är mer rörlig alltså, det säger en hel del :p

Av Emma - 13 mars 2009 11:45

Fredagen den 13:e igen!

Snö ute och jag ska köra bil...bäst o ta det lugnt!

Hade jag gjort iaf för jag frågade pappa igår om det är farligt o köra med eländet på bilen....njae fick jag till svar...

"går det sönder på riktigt kan du inte styra bara"

Okej, det va ju inte så farligt, eller?!?

Ne så vi tar det lugnt när vi kör :)


Suttit o löst korsord, ätit frukost och fördrivit tiden nu!

Nu inser jag ju dock att jag sitter här i pyjamasbyxor o t-shirt, och inte det minsta iordning gjord :p

Så det kan nog vara dags o fixa till sig nu, skulle duschat men gör det sen i stället :p


Fortfarande hungrig, rostar nog en macka till sen innan jag sticker :)

Va fan är jag nervös för?

Jag ska hämta en bok o få information bara!

Jag ska till skolan jag spenderade mina sista 3 år av skoltiden i, den jag kan innan och utan!


Ovido - Quiz & Flashcards