Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Emma - 10 mars 2009 23:16

Jag har velat ha en lampa till hallen i över 2 ÅR nu...jag har spanat efter samma lampa varenda gång vi varit på Ikea, men INTE KÖPT DEN!!

Och vad har detta resulterat i?

Jo att den lampan inte finns längre, just den lampan av alla jävla lampor också :(


Jag är så jäkla irreterad på mig själv nu så jag skulle kunna klippa av mig fingret....nej kanske inte men va fan!

Nej jag får nog stå ut med den fula fan som sitter i taket nu ett bra tag framöver!


Annars då? Jooodaaa jag är piggare än på länge vid denna tiden!

Jag slår vad om att det endast bara är för att jag vet att jag borde gå o sova snart för att jag ska upp!

Imorn kommer tröttheten vara tillbaka kl 8-9 på kvällen och en sovande emma på soffan :p


Jag får väl försöka bli lite trött snart iaf ;p

Tror ju inte det kommer lyckas bättre för att jag tänker på det direkt!


Jag säger god natt här i alla fall och hoppas att John Blund kommer och besöker mina ögon snart! :)

Av Emma - 10 mars 2009 21:07

Ohh I love it!


Sitter bänkad framför tv´n med popcorn o läsk i högsta hugg :)

Är trött som tusan, vilket skönt skönt eftersom jag måste komma i säng tidigt  ikväll!


Vill inte till arbetsförmedlingen imorn, men va fan ska man göra?

Sitta där o förnedras?

Som om man inte redan mår dåligt över att vara arbetslös???

Ne suck säger jag....dom borde sätta sig där själva o känna på hur det känns!


Go kväll!

Av Emma - 10 mars 2009 17:35

En sida jag starkt rekomenderar! :)

http://www.freestreet.se/?r=1718

Nu ska jag köra bort till mamma o pappa o ställa bilen, och göra pannkakor med mamma medans pappa är och tränar ;)

Pappa är nyttig o ska gå ner i vikt medans vi 2 gör tvärtom och behöver gå upp i vikt, eller ja mamma iaf :p

Av Emma - 10 mars 2009 14:46

Tisdag idag!

Linda har precis vatt o hälsat på innan hon skulle jobba :)

Mkt trevligt med besök tycker jag!


Nu ska jag laga mat, egentligen orkar jag inte för jag har sån grym huvudvärk :(

Men det blir säkerligen inte bättre utan mat!


Sen ska jag försöka ta mig hem till mamma o pappa, gå bort o hämta brors bil, eller bara nycklarna....så jag kan ha den imorn!

Funderar på o ställa bort min bil till mamma o pappa istället för att den ska stå här o skräpa när det ändå inte går att använda den!


Ne mat nu!

Ovido - Quiz & Flashcards