Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Emma - 2 mars 2009 21:17

Skulle kunna skriva varenda svordom jag kommer på men rubriken talar väl för sig själv!

Skulle ju söka jobb idag....jo men då får jag va snabb eftersom att datorn behagar stänga av sig efter ca 5 minuter, fläkten fungerar inte så den blir helt enkelt överhettad!

OM den inte stänger av sig så hänger den sig istället!


Duktigt tröttsamt om ni frågar mig....har en räkning jag skulle betalat innan, men gick åt helvete....får göra det imorn hos mamma o pappa....även söka alla jobb där!

Just nu undrar jag varför jag ens har internet när jag knappt kan använda det? :/

Men visst, när vi har rånat banken o så, då har jag säkert råd o köpa en ny ;p Det vill säga om  10 år eller så :p


Jag är så sjukt positiv idag märker jag....har en dålig dag skulle man väl lugnt kunna säga!

Mkt tankar o funderingar i min skalle nu...många frågetecken om framtiden och ekonomin som skulle behöva rätas ut....

Mkt tankar om annat också....många frågor men inga svar....

Varför? Varför jag? Vem har bestämt att det skulle bli så här?

Ibland vill jag inte längre, jag känner för o lägga mig ner o dö...

Så mkt som gnager inombords och desto längre tiden går desto värre blir det.


Det va inte så här mitt liv skulle bli!

Jag har alltid haft mål i livet, saker jag ville uppnå, drömmar jag skulle jobba för och förverkliga!

Jag skulle ha fast jobb innan jag va 22, så blev det inte!

Jag ville skaffa barn och familj innan jag är 25, så blir det inte!

Jag vill ha ett fint hus lite på landet innan 25, så blir det inte heller!

Alla drömmar om resorna jag skulle göra, Australien, Thailand och Afrika...det känns nog mer avlägset än någonsin nu!


Det är allt detta jag någonsin levt för, mina drömmar och mål!

Jag har insett att inte något av det kommer hända på många många år...om det någonsin kommer hända vill säga!

Det gör ont i mig när jag tänker på det, för det är verkligen allt jag vill...vill lyckas med något här i livet.

Än så länge har jag gjort allt utom att lyckas.


Visst mår jag så himmla mkt bättre nu när jag bor i svängsta än innan, men innerst inne skriker jag, jag orkar helt enkelt inte mer nu.

Jag förstår inte meningen med att gråta sig till sömns varje kväll för alla tankar o känslan av att vara totalt värdelös!


Jag hade bestämt mig för att inte skriva något mer om detta egentligen....men ibland bubblar det över och man måste skriva av sig!


Ingen bad dig läsa detta, så kommentera det inte heller om du inte har något vettigt att komma med!

Elaka kommentarer är det sista jag behöver nu! Tack!

Av Emma - 2 mars 2009 13:03

Snön kom, stannade ett tag, det började regna och snön försvann....MEN, idag kommer snön tillbaka...

Jag tycker om vintern, men nu hade jag väl mest hoppats på lite vår faktiskt :)

Så att det till slut kan bli sommar :D

Min sommar kommer iofs troligtvis och förhoppningsvis bestå av jobb, då helst nattjobb eftersom man är mer ledig då, och kan jobba extra om man känner för det :D

Ohhh jag längtar redan!


Annars då?

Kommit på massa saker om i lördags...folk som tjabbade, folk som inte sa för mkt, och ja som vanligt massa dans som är mkt nice :)

Känns fortfarande som att jag blivit överkörd av något, fast skulle kunna vara nått lättare idag...typ en vanlig bil :p


Ne man kanske skulle skicka iväg sitt cv till kärringen nu?  Ja så får det bli!

På återseende!

Av Emma - 2 mars 2009 11:03

Nu vecka, nya möjligheter brukar man ju säga!

För min del skulle det kunna vara torsdag likaväl som måndag, för alla dagar känns likadana iaf!


Idag ska jag lämna in ansökningarna till sommarjobb, börjar verkligen bli tid för det!

Maila mitt cv till kärringen på arbetsförmedlingen ska jag med göra.

Fast först ska jag äta lite frukost nu o sen diska!


Ja där har vi dagens planer....man får akta sig så man inte blir utbränd menar jag ;p


Ovido - Quiz & Flashcards