Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Emma - 8 mars 2009 23:02

Söndags kväll nu!

Tiden bara springer iväg tycker jag!


Well well, tittar på beck nu, fast den slutar väl vilken sekund som helst!

Ja se på tusan...nu så slutar den bara för det :p


Har även sökt massa jobb nu med!

Nu håller vi tummarna och tårna för att någon nappar på min (enligt min arbetsförmedlare) klockrena ansökning!

Väntar på att Stena Line ska komma ut med sina annonser med, jag hoppas för guds skull inte att jag har missat dom!

Förra året var det sååå nära i Gbg, men eftersom jag inte hade bostad där så sket det sig :(

Dom tyckte jag skulle söka i karlskrona ist men då var det för sent :(

Det hade varit the jobb nr 1 för mig :p

Iväg 2 veckor hemma 2 tror jag :)

Betalt boende o detta :p


Imorn ska jag söka vidare, nu jäklar har jag blodad tand!

Jag SKA ha ett jobb NU, eller snarast möjligt, det bara ÄR så!

Tyar inte sitta o stirra en dagjävel till på dom här väggarna...det går ju inte städa, diska o baka varenda dag!

Jag kommer, kommer verkligen lyckas, jag vet att mina ansökningar ÄR bra, jag är så sjukt nöjd över dom och jag har ju lyckats 3 ggr med dom, så det kan ju inte vara något större fel!

Förra året var det ju dom som ringde när jag redan fått jobb till och med :)


Ne...nu ska jag faktiskt sätta på drömkåken och antagligen somna till den med!

Just nu är jag inte trött men vi vet ju alla vid detta laget hur det brukar sluta för min del :p Just det, däckad i soffan!


Så jag säger god natt redan nu!

Av Emma - 8 mars 2009 11:24

Ja nu har det blvit söndag även i svängsta!

Igår blev det film o mys på soffan....tänka sig att jag råkade somna till filmen med! Inte varje dag det händer! ;p Eller?

Jag är utvilad idag iaf, trotts att Anton ringde lite efter 3....men jag svarade inte för jag va helt inne i dimman o fattade inte att det ringde egentligen förens det va för sent :p


Idag blir det också lugnt, kanske blir en sväng in till stan med mamma, o sen kanske pizza hos mamma o pappa....eller här för det är ju lite närmare till pizzerian här ifrån ;) *nej jag är inte det minsta lat;)*


Förövrigt så ska jag börja med dom satans p-pillerna igen :(

Jag vill verkligen inte för jag mår inte bra av dom...men just nu finns inget annat att göra :(

Jag slutade ju med dom för att efter att haft p-stav i 3 år så glömde jag dom var o varannan dag så det kunde lika väl va!

OCH för att jag mår dåligt av dom, illamående när jag vaknar osv...

MEEEN, sen jag slutade med dom har matlusten försvunnit, vilket absolut inte gynnar mig, så jag har gått ner i vikt o får kämpa varje dag för att komma ihåg att äta lagad mat...jag känner ingen hunger helt enkelt!

Dessutom ser jag ut som om jag precis kommit i puberteten i fejjan...ALDRIG att jag haft så här jäkla mkt finnar :(

Och det sista men antagligen största problemet....Humöret....det går upp o ner som världens berg och dal bana....ena sekunden glad och uppåt, andra helt förtvivlad och förbannad :(

Sån är inte jag egentligen...så mkt som jag gråtit dom senaste veckorna har jag inte gråtit på flera år...och det känns inte okej alltså :p


Jag ska testa o se hur det funkar o så...mitt problem är ju att komma ihåg det varje dag!

Någon som har något tips på hur man lättare kommer ihåg det? :)


Ne frukost nu!


Av Emma - 8 mars 2009 00:36


"Jag har en Dröm, Att Jag en dag ska kunna Erkänna för Mig Själv..

Att Jag Duger, Att Jag är Vacker!

Jag har en Dröm, Att Jag en dag ska kunna Intala Mig Själv..

Att Jag Kan, Att Jag kommer Lyckas!

Jag har en Dröm, Att Jag en dag ska kunna se på Mig Själv..

Och vara Stolt, Vara Stolt över den Jag är!

Jag har en Dröm, Att Jag en dag ska kunna säga till Mig Själv..

Att Jag är Duger som Jag är!

En dag...

Men inte idag

En dag ska Jag Gråta.

En dag ska Jag visa Min Smärta.

En dag ska Jag Förlåta.

En dag ska Jag Berätta Allt..

Men inte idag...."


Ne inte idag, för snart ska jag sova,

 den hemska huvudvärken är tillbaka och grannen har fest!

Men det är ju faktiskt bara lördag en dag i veckan ;)


Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards