Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Emma - 11 mars 2009 20:01

mhm, skidskyttet gick inte som väntat kanske...men men man kan inte förvänta sig det bästa hela tiden!


Nu ska jag lägga mig på soffan o stänga ögonen en stund!

Först ska jag nog tvätta av mig sminket!

Har ju som sagt varit vaken sen kl 6 imorse....inget som är vanligt direkt hos mig...så nu är jag sjukt trött alltså!

Höll på o somna till skidskyttet, när kl närmade sig 7 så hade jag svårt o hålla ögonen öppna :p


Jag va ju på amv innan idag, kl 13 hade jag läst i brevet, så jag infann mig där då...kl blev 5 över och 10 över och jag va helt ensam!

Började inse att jag tagit fel tid så jag gick ner o frågade.

Johodå!

Den 11/4 kl 13.00 ska jag vara där!

Inte den 11/3!!!

Så jag körde hem igen :)

Tur jag inte kört in där helt i onödan i alla fall :)


Ne sluta ögonen en stund nu!

herrarnas skidskytte börjar ju 23.20 så får nog ställa mobilen på alarm vid 10 så jag inte sover för länge om det skulle "råka" hända! :p

Av Emma - 11 mars 2009 16:21

Äntligen hemma skulle man kunna säga :p

Det gick bra på lärcenter!

På fredag ska jag till komvux o få info o en bok, sen börjar jag lite lätt med matte A så jag förnyar mina kunskaper...är trots allt 5-6 år sen jag läste matte sist!


Till hösten blir det andra bullar, då börjar jag plugga på riktigt....

Matte B, Naturkunskap, Psykologi A & B, Människan socialt och kulturellt och sen en till som jag inte bestämt mig för ännu :p

Vi får se hur detta går....är fortfarande lite kluven, men jag hoppas att jag pallar!


Nu ska jag äta lite sen är det dags för tvätten och 5 över 6 börjar Skidskyttet :D



Av Emma - 11 mars 2009 10:20

Ja det skulle man lugnt kunna säga!

Har legat vaken sen kl 6 och inte kunnat somna om :(


Nu är jag färdigduschad, äten och påklädd....så nu sitter jag bara o blir tröttare :p

Känner på mig att någon kommer ha svårt att hålla ögonen öppna på arbetsförmedlingen!


Ne man kanske skulle sminka sig lite för en gångs skull? :)

Ja va fan :D

Ovido - Quiz & Flashcards