Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Grundlurad

Av Emma - 25 februari 2010 09:09

Känner mig totalt grundlurad!

Mådde jag kasst igår vet jag inte riktigt vad man skulle kunna kalla det idag!


Jag vet inte vad som är värst, att Kommunal ringde till mig o sa att dom skulle börja dra a-kasseavgiften från min lön i typ oktober, ELLER om det är att försäkringskassan igår hade skickat hit ett brev där det stog att jag inte vatt med i a-kassan sen oktober och att jag ska betala tillbaka 20 000:- till dom!!!!

Må hända att jag är lite slarvig på det planet med att titta jätte noga på min lönelapp, men när mitt fack ringer o säger en sån sak så litar jag på det!


Jag kan ju säga att det har fallit krokodiltårar här nu på morgonen....jag känner mig helt tom på känslor och tårar nu....

Jag blir inte bara jävligt ledsen, blir så totalförbannad så det finns inte ord för det!


Ska gå bort till päronen strax, orkar inte ta tag i detta själv känner jag, jag bryter ihop bara jag tänker på det, så vi får hoppas tankarna håller sig borta när jag går hem till dom....jag är inte så mkt för att storgråta öppet.


Ne idag mår jag riktigt kasst, måtte detta ordna till sig bara!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards