Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Söndag

Av Emma - 28 februari 2010 21:14

Är riktigt riktigt trött ikväll!

Dålig sömn i kombo med "jobb" större delen av dagen och kvällen har gjort sitt!

Kvällen igår va riktigt trevlig, trots att jag hade många olika namn :p

Va några skåningar med igår också, varav den ena höll på o ha ihjäl mig inne på compa....eller inte riktigt men de kändes så då...

Det krävs riktigt mkt för att reta upp mig, men där va inte emma långt borta från att explodera!

Men Malmöbor är sanneligen en sort för sig!


Natten spenderades på en soffa i Asarum, skavfötters med Jessica ;p

Gick o la oss vid halv 6 i morse och vaknade första gången vid 9, halv 10 så de e inte konstigt att jag är trött ikväll!

Vid 1 kom bror o hämtade mig, sprang in o bytte kläder o så där sen direkt ut till han o rev tapeter o donade, nu är vi klara! :D


Helt sjukt vilken ångest jag har, hur nerstämd och tyst man kan vara fast man älskar att prata och skratta....

Allt känns så hopplöst och jobbigt just nu, jag har inte en jävla aning om hur jag ska lösa detta eller om det kommer lösa sig överhuvudtaget :(

Just nu är mitt liv ett kaos, min mage har gjort uppror och huvudvärken sitter som ett plåster!


Jag mådde så jävla bra, va så glad och kände att saker och ting höll på att lösa sig och gå bra för mig!

Men det är ju min vanliga tur verkar det som....ibland undrar jag vad meningen är?!? Orkar man hur länge som helst?!?


Nu ska jag kolla klart på wallander o sen sova!

Kan bli en tung dag imorn, som jag bävar för nått så fruktansvärt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards