Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Emma - 1 oktober 2008 23:12

Ja, nu sitter jag här på jobbet....riktigt segt idag måste jag säga!

Finns verkligen ingenting att göra, och även om det skulle funnits det så hade jag vatt tvungen o vänta iaf eftersom jag vill ha nått o göra när tröttheten kommer sen.


Sitter o bråkar med en fluga, den fattar inte att den inte ska sitta på skärmen eller i mitt ansikte!


Utanför hör jag steg som går fram och tillbaka....man kan bli galen för mindre saker!

Just idag är inte tålamodet på topp kan jag medela :(


Halsen värker o öronen bubblar...så jag får la drass med en envis förkylning hela hösten, vintern och våren som vanligt nu!

Fick iaf va frisk Augusti och september :)


Imorn (om jag vaknar i tid), ska jag ringa runt o söka lite andra jobb!

Alltså jag trivs o så med detta, spec nu när jag fått ett vik på natten, men det håller inte att köra så långt för att jobba tyvärr :(

O sen har jag märkt att det tar ganska hårt på psyket eller så ibland....man är riktigt slut i hjärnan när man kommer hem!


Snart dags för mat nu :)

Höjdpunkterna på natten är ju när man ska äta ;)

Jag äter alltså mat var 3:e timme, däremellan äter jag godis, frukt o chips ;)

Det är ju ett under att jag inte rullar fram egentligen :p

Fast har gått upp 2 kilo till nu, så 4+ sammanlagt :)

Fattas bara 1 kilo nu och det ska nog inte vara några problem om det ska gå i denna takten, sen får man nog passa sig ;)

Är inne i en period nu när mat är det enda som existerar nästan, första tanken varje dag när jag vaknar är: "Undra vad jag ska göra för mat idag?" ;)

Men det går över förhoppningsvis :p

Av Emma - 1 oktober 2008 15:48

Ny månad igen!

Tiden går inte lite fort va? :p


Nu har det ordnat till sig med dator & co här hemma iaf :)


Har grym träningsvärk idag, men det känns gött iaf ;)

Det är ju faktiskt ett bevis på att man gjort något nyttigt :p

Kan inte definiera värken i vänsterarmen riktigt, är nog en blandning mellan träningsvärk och för att dom varit där o grejjat.


Får inte duscha förens ikväll, men det tänker jag göra iaf....kan väl inte vara så farligt vid 6 tiden? :)

Känns som att jag vet vad som kommer att hända lagom till helgen...men visst nu har jag längtat efter det så nu får jag väl va glad då ;)

"De e ju bara lite blod" som vissa uttryckte det ;)

Om det ändå vore så väl ja :p


igår blev det film på kvällen, en skräckfilm, den va riktigt bra!

Det va dock det konstigaste slutet jag sett på en film....för jag fattade inte riktigt :p


Dags för lite mat nu,duschen, svängsta sen jobba hela natten :)

Ovido - Quiz & Flashcards