Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Emma - 4 oktober 2008 21:38

Borta bra men hemma bäst som de så fint heter :p


Helgen är över och det är nog likabra de!

Nu blir de nyktert ett väääldigt bra tag framöver....jobb som står på schemat dom närmaste helgerna!

Iaf nästa helg...men det ska bli lugnt iaf har jag bestämt!


Denna helgen har verkligen varit trevlig iaf :)

Fest både i fredags och igår, mkt nice förutom bakfyllan igår :p

Inte ofta jag blir bakis, men igår va ingen härlig dag ;p


Mkt tankar som snurrar runt just nu....blev inte direkt bättre igår/inatt tyvärr.

Känns som ett steg fram 50 tillbaka :(

Har man gett sig in i leken så får man leken tåla brukar det ju sägas...så är det ju sannerligen också!

Ahh, vet inte vad jag ska säga om läget...


Ne nu ska jag sätta på en film, tända lite ljus o äta lite popcorn!


*Hoppas dom ringer om lägenheten imorn, vill bara bort från stan nu!*



Av Emma - 4 oktober 2008 11:50

Verkligen lyckat o vakna upp med värsta bakfyllan o veta att man måste masa sig upp ur sängen o göra vid sig för att gå till torget o handla blomma till morfar!

Jag har ju vatt piggare kan jag tala om!


Nej det blev inte så mkt dricka igår....men nått hände, känndes som att nån tryckt på en knapp så va jag jäkligt rund under fötterna!

Va jäkligt trött också så det gjorde nog sitt med :p


Ne, lite kläder, stoppa ner tvätten (ja jag ska tvätta hos mamma), göra vid sig o sen gå upp till torget....ska bara få tummarna ur o resa mig från soffan ;)

Ovido - Quiz & Flashcards