Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Emma - 15 oktober 2008 22:19

Ja nu sitter jag här...redan uttråkad till max :p

Men det går väl över liksom ;)

Eller så gör det inte det...man får liksom försöka fördriva tiden med både det ena och andra :)

Det bästa är när man mitt i natten *läs vid 5* ska försöka tömma diskmaskinen utan att låta...det mina vänner, är inte det lättaste man kan ge sig på ;)

Det tar sin tid och det är ju det som är meningen ;p


Lånade 3 filmer av Becka innan som jag ska kolla på inatt är tanken :)

Kommer väl lipa som bara den, så det är tur man jobbar natt ;)

Just nu ångrar jag att jag inte tog beck-filmen med...men o andra sidan har jag ju en natt till framför mig ;p


Om man skulle gå ut o röka lite?

Dax för en Ipren snart med....sjukt ont i huvudet :(

Har jag det imorn med så stannar jag hemma....riktigt jävla plågsamt o vara vaken en hel natt med skallebank!

Av Emma - 15 oktober 2008 14:10

Nu har halva veckan gått och inatt påbörjar jag min jobbavecka som varar i 2 dagar ;)


Vaknade för 2 timmar sen av att dom ringde från jobbet och frågde om jag ville jobba om 2 veckor! Det var dom alltså tvugna o göra när dom vet att jag ska jobba inatt....ibland blir jag trött på sånt!

Är lika trött nu om när jag vaknade...känns som att jag likaväl sovit 2 timmar inatt ist för 10 :p

För mig är sömnen väldigt viktig när jag ska jobba natt....det är duktigt plågsamt om man inte fått sova tillräckligt när man ska sitta vaken hela natten!

Det är tungt så det räcker vid 3-5 iaf så :p


Idag ska jag bara ta det lugnt, slappa i soffan o så mest!

Blir väl en sväng hem till mamma o pappa innan jobbet skulle jag tro!


Är sugen på utgång i helgen....frågan är bara om det är någon som ska festa?

Hade ju kunnat fråga vilka som...men det gör jag inte för jag är så innerligt trött på folk som ändrar sig i sista sekunden så man får sitta själv ist!

Det är sånt jag kallar svek...

Men då är det tur att man har andra kompisar som man verkligen kan lita på :)

Någongång växer om väl upp och inser hur ont det gör att bli sviken gång på gång....när man får smaka på sin egen medecin..

Ja jag är innerligt trött på det beteendet nu så jag håller mig helst borta!!


Ne, nu ska jag pyssla med annat!


Klart slut!

Av Emma - 15 oktober 2008 01:42

Jag är helt mållös....det där kallar jag begåvning!

Fy fan vilken underbar röst alltså!!


Lyssna o njut säger jag bara!

Ovido - Quiz & Flashcards