Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Emma - 6 oktober 2008 22:17

Jaa, har egentligen inget vettigt o skriva!

Varit o tränat iaf, efter det blev det en Mcd på det, nyttigt o bra ;)

Nu sitter jag o kollar på "I ditt ansikte", för jäkla bra :)

Är kallt som satan ute ikväll, höll på o frysa ihjäl när vi kom ut från Mcd ;)


Tänkte dela med mig av en bild på planlösningen till lägenheten och en bild på själva huset :)

Är en hörnlägenhet...både bra och dåligt, iofs det enda dåliga är att det är 2 fönster i vardagsrummet...inte helt i min smak men får la gå :p



Av Emma - 6 oktober 2008 17:45

Japp, maten är lagad och äten och jag är mätt som bara den :p

Thai gryta på kycklingfilé blev de...så jäkla gott!!

Nu se köket ut som ett bombnedslag bara....får ta det sen!


Nu är det dags att packa ner träningskläderna i väskan!

Ska möta becka här utanför vid 6 så :)


Ska bli skönt o träna nu :D

Svettas loss ordentligt :)

Av Emma - 6 oktober 2008 13:51

Mhm, kan man väl säga!

Blev inget lägenhets tittande idag :(

Fredag, tjoho...inte alls länge till eller?

Jag blir besviken över sånna här saker, först bestämer man nått o blir helt jätteglad, sen ringer det 5 min senare o vänds totalt :(

Just nu är väl kanske inte rätt tidpunkt för sånt här...kan börja pyla för värre saker i vanliga fall...men inte nu...


Hade det varit som innan hade jag knappt brytt mig om vad sas i helgen.

Jag hade nog inte brytt mig om dagens flopp heller!

Men nu är det inte så, jag är duktigt känslig för tillfället och kan inte riktigt styra över dom förbannade känslorna som jag hade önskat!

Men skyll mig själv, det va detta jag ville, så nu får jag väl vara glad!


Man saknar bara dom positiva sakerna, dom negativa har man glömt bort för länge sen!

Må hända att jag är en lipsill....men jag är en männsika som vill kunna visa mina känslor, som vill säga vad jag tycker och tänker utan att bli nertryckt i skorna!

Kanske så att det som hände för X antal år sen har fått mig att tänka djupt, förstå vad känslorna står för...det kanske har fått mig att säga saker jag inte trodde om mig själv...förstå vad livet innerbär, vad som är viktigt o allt sånt?


Jag vet vad jag vill med mitt liv, vad som är viktigt för mig!

Men det innerbär inte att mitt sätt att leva inte går att ändra på, däremot skulle jag inte sätta mina drömmar åt sidan för någon annans skull!

Jag vill fortfarande göra saker jag drömt så länge om, och jag tänker göra det...själv eller inte det skiter jag i!


Det jag hörde i helgen var nog bara rent bullshit..ursäkta om jag har fel!

Jag har fått nog av sånt....jag behöver inte leka av mig...eller jag behöver inte leka med mina egna känslor nått mer framför allt!

För jag skulle inte vilja, kunna eller orka göra om en sån sak igen.

Jag vet vart det slutar och nu mår jag så bra så jag är hellre utan helt och hållet ist!

Jag mådde ju så himmla bra, men tydligen för bra!


Jag är bara besviken....okej?

Av Emma - 6 oktober 2008 10:53

Veckan kunde knappt börjat bättre :D

Dom ringde från Kabo o väckte mig för visso, men det gör inget för jag kan nog vara uppe hela natten iaf :p


Jag har första tjing på den iaf, ska ringa om en stund o åka o kolla på den :)

Tror det är en Mamma känner som har den :p

Man skulle kunna fråga sig varför jag inte flytta hem ist för o flytta 100 meter från mamma o pappa ;)

Men jag älskar dom lägenheterna, dom är så fina :)


Så jäkla glad är jag idag :D


Har bestämt hur jag ska göra om jag tar den lägenheten iaf, ska ha en fondvägg där jag ska ha tv´n iaf :)

Jag är ju inte så lite kräsen så jag tar ju inte vad som helst, det ska vara fint och fräsht för att passa damen i smaken :p


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen köra hem till mamma o pappa o äta :D

Ovido - Quiz & Flashcards