Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Emma - 20 oktober 2008 23:40

Vad ska man pyssla med i natt?

Är redan uttråkad till max ;p


Iofs så ska jag väcka en boende vid 10 i 4 så denna får gå upp då :p

Vid 5.15 kommer 2 personal, sen ska dom åka iväg!

Glad att det inte är jag denna gången kan jag helt klart tala om!


Ska ta ledigt en natt i november kom jag fram till nu iaf, ska åka till släkten i jönköping en dag när jag jobbat natt och det känns inte så frestande när man inte sovit!

Pengarna är sjukt töliga o förlora...men det är den enda chansen jag har o träffa dom på hela året så jag får nog ta den smällen!

Ibland är inte pengar allt här i livet!


Ne se om man hittar nått kul i cyberrymden nu ;)

Av Emma - 20 oktober 2008 17:53

Alltså det känns som att någon spöat upp mig riktigt ordentligt!

Helt slut känner jag mig, ingen ork till något alls :(

Hade tänkt att jag skulle göra persiljebiffar idag....men jag tyar inte...Pizzan från igår i kylen känns mer lockande ist :p


Om ca 2 timmar ska jag bege mig till jobbet...känner inte alls för det idag, men förhoppninsvis blir det bättre när jag väl är där!


Imorn har jag hela dagen fullspäckad när jag vaknat, alltså säkert hela 4 timmar ;)


Ne ska nog ta o slänga in pizzan nu så jag inte hungrar ihjäl också ;)

Hoppas jag blir lite piggare när jag ätit iaf :D

Av Emma - 20 oktober 2008 15:44

Ja nu är det klart :D

Den 1 Februari går flyttlasset till svängsta :)

Förhoppningsvis tidigare iofs :)


Nästa tisdag ska jag dit o bestämma tapeter, golv, luckor osv :)

Känns detta bra eller? Jaaaaoo :D


Nu ska jag göra vid mig sen gå på stan med mammi :)


Äntligen har a-kassan gjort en sak rätt iaf, jag får mina pengar på torsdag!

Äntligen skulle man ju lugnt kunna säga...va bara 2 månader sen sist!

Tur man har jobbat så man fick lite fattighjälp i september iaf :p


Är det förövrigt någon som behöver nått i ullared så hojta till så fixar jag ;)


Av Emma - 20 oktober 2008 13:29

Okej, jag ska säga så här....

Idag känner jag mig mer död än levande :(

För det första kunde jag inte somna inatt....vid 3 gjorde jag nått jag hatar, jag kände mig tvungen att hjälpa sömnen på vägen genom ett "sömnpiller"!

Visseligen naturläkemedel....men fan ta mig!

I mina ögon finns det inte mkt som är värre än sånt...Men kände liksom att det inte hade funkat att vara vaken till 5 inatt med :/


Hur som helst är jag trött som ett ägg nu, har visserligen precis gått upp och sovit en si så där 9 timmar....men ändå trött?

Jag skulle utan tvekan kunna somna vilken sekund som helst, men det funkar ju inte!


Borde ta tag i mitt hem o städa loss....men inte idag....jag tyar inte :p

Borde tvätta också, men sumpade ju tvätt-tiden i lördags så nu vet i tusan vad jag ska göra :/

Får väl sticka hem till mamma med det i nödfall..känns så där lagom illa, men ibland har man inget allternativ :p


Nu ska jag hoppa in i duschen iaf!

Av Emma - 20 oktober 2008 01:18

Ojojoj....nu har emma också sett hela Walk the line!

Innan har jag bara sett halva typ...

Kan ju ärligt säga att det va längesen jag bölade så mkt när jag såg en film!

Herre jisses så bra den va!

Jag var bara en si så där 2-3 år efter ;)


Nu kollar jag på en annan film, ska nog försöka krypa ner snart o sova lite...hade planerat att jag skulle på stan med mor imorn, så då kan man inte ligga o sova hela dagen ;)


På onsdag bär det av till Ullared :D

Längtar trotts att jag är luspank ;p

Skönt o bara få komma iväg lite...lämna alla måsten för en dag eller 2 :)


Hoppas dom ringer från Kabo imorn så jag kan slänga in mitt hyreskontrakt!


So long!


Ovido - Quiz & Flashcards