Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Emma - 14 oktober 2008 23:00

Tårarna sprutar och jag vet varken in eller ut!!!


Vart ska jag börja?

Ne bättre o va tyst o se lycklig ut ist!


Fan satans jävlars skit också! :(

Ohh herre gud, hur kunde det bli så här!?!?!?

Ibland önskar jag att jag inte funnits...hade nog vatt bättre så!

Ja, jag finner inga ord för ilskan, besvikelsen och vreden jag känner nu :(


Jag ska gå o gräva ner mig en stund o komma upp om ett tag när allt detta är över...just nu orkar jag bara inte...

Hjärnan går på högvarv men ändå orkar jag inte tänka på något :(

Usch hade huvudvärk innan....ny är migränen på väg...inte alls konstigt, inte alls!


Ne....måste köra en runda....rensa skallen...detta funkar inte!

Av Emma - 14 oktober 2008 20:33

Är så jäkla sugen på att packa ner all skit!

Men det skulle ju givetvis int går för då kommer jag leva i värsta misären i 3 månader :p

Ohh gud vad jag längtar! :)


Nu är det kväll och jag o becka har varit o tränat...simmat och kört mest armar :)

Känns som att jag håller på o bli förkyld eller nått, för jag va helt slut efter uppvärmningen :p

Nu har jag världens skallebank o ska slänga mig på soffan!


Har blivit sjukt fin i ansiktet nu med föresten, inga plitor och inte ens några småfinnar :D

Hoppas det håller sig så här nu :)

Det var alltså den där jävla pinnen som gjorde mig så hemsk!

På alla plan alltså....hela jag känner mig bättre och piggare nu....spec när det gäller o vara nere o så!

Visst att man kan ha dåliga dagar nu men inte alls som innan :)

Däremot så finns det ju andra nackdelar...men antar att det är sånt som hör till!

Är helt sjukt sugen på lite närhet just nu...bara krypa upp i "någons" famn o känna lite trygghet ;)


Ne soffan nu!

Av Emma - 14 oktober 2008 14:24

Kan hända att jag tänker på världens negativase sätt!

MEN ett stort men!

Jag har suttit och funderat på samhället och framtiden lite här nu...


Någon som kommer ihåg vad som lovades så heligt för 2 år sen när moderaterna fick makten??

"skatten ska sänkas, arbetslösheten ska bli lägre o bla bla bla!"


Är inte detta lite komiskt? om man nu får kalla det så!

Visst skatten har sänkts, för dom som redan har pengar...för det är dom som märker skillnaden!

Men arbetslösheten??

Vilket jävla skämt alltså...

Nu sitter vi här.

Olofström, karlshamn, sölvesborg och bromölla lär ju ha sveriges högsta arbetslöshet efter volvos och finnvedens varsel!

Det känns verkligen som att man har en säker framtid framför sig eller?


Det känns så jävla hemskt att behöva slåss mot sina föräldrar om jobben!!

För det är så det kommer bli nu...många av dom som jobbar på volvo och finnveden har ingen utbildning, dom kom ut i arbetslivet på den tiden då det kvittade om man gått gymnasiet eller inte, man fick jobb iaf!

Nu är det dock inte så alls längre...för det hjälper inte att man gått gymnasiet ens.

Ta tex min far...52 år och har arbetslösheten framför sig...han är ju inte så seröst sugen på att sätta sig i skolbänken när han har 13 år kvar till pension!


Och det regeringen kommit med nu...kan man göra annat än skratta åt det?

Att det ska bli mer platser och pengar till högskolorna osv...

För hur många volvoanställda har ens kompetens att komma in på högskola eller universitet??

Många av dom har väl knappt ens kompetens att komma in på gymnasiet om man nu skulle kunna se det så!

Njae, det är fan skrattretande o höra!

Och varför ge pengar till fler platser på högskolor osv??

Nee, just det....det finns inga jobb!!


Framtiden ser så himla ljus....eller?!?


Mat nu!

Av Emma - 14 oktober 2008 12:09

Go morn!

Vilken härlig dag, iaf när man tittar ut :)


Blev en natt på soffan inatt med :p

Men somnade nog redan 3 iaf, ett framsteg :)

Dock ringde dom från jobbet vid 8 för att fråga om jag ville jobba 3 timmar idag! Skulle inte tro det du!

Men sen har jag sovit till nu vid 12 :)


Kladdkakan igår blev helt fantastiskt god, testade ett nytt recept och det ska ag använda fler gånger kan jag tala om :D


Ne, nu ska jag fixa lite marinad till kycklingfilén så den kan ligga i det 2 timmar eller så :)

Ska på stan med mamma en sväng sen när pappa kommit hem, sen raka vägen hem o slänga i tvätten vid 5, sen ska jag o becka träna lite o plaska lite efter det! Sen blir det raka vägen hem och flytta över tvätten :p


Snacka om fullt upp....men så jag trivs o ha det....ha dagen planerad så man vet vad man ska göra :D


På återseende :)

Ovido - Quiz & Flashcards