Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Emma - 13 oktober 2008 23:32

Nu tycker ni nog jag är helt knäpp...

Men jag bakar kladdkaka....så här mitt i natten ;)


Va såå sugen på det så jag va tvyngen o slänga ihop en smet o baka :D

Nu står den i ugnen och är klar om 10 min :)

Lite glass till det sen så är kvällen räddad :)


Iofs så ligger väl dom flesta normala människor o sover så här dags...men inte jag inte ;)

Är pigg som en lärka eftersom jag sover så länge, men tyar inte vända på dygnet 10 ggr i veckan för att vara som alla andra!

Inatt ska jag dock inte vara vaken till 5!


Blev en natt, eller morgon rättare sagt, på soffan idag...

Ibland kan jag bara inte sova i sängen :(

Soffan är guld värd då :D


Har förövrigt hittat så mkt fint till den nya lägenheten!

Man skulle vatt miljonär, vad unerbart det hade vatt :D

Är dock rädd att jag måste investera i en ny tv-bänk och 2 vitrinskåp, för mitt har varit med om 5 flyttar nu och är inte stabilast i världen om man säger så!

Hittade en fin svart i Jysk-bladet som kom idag....frågan är om jag vill ha svart?

Va lite inne på det innan men nu är jag velig :/

Jag har tid o fundera iaf :)


Ne dags för ett bloss innan kakan är klar!

Av Emma - 13 oktober 2008 20:22

Så där ja, nu har jag o becka vatt o tränat!

Nu känns det duktigt gott :)


Ska slänga mig på soffan snart med lite popcorn o bara vara resten av kvällen :)

Känns så skönt när man verkligen svettats loss och känner sig mör i musklerna :p


Jens:

USK betyder undersköterska....trodde dom flesta visste de nu för tiden faktiskt, men så var det tydligen inte.



Go kväll!

Av Emma - 13 oktober 2008 15:25

Glömde jag skriva att jag ska flytta föresten? :D

Ja det gjorde jag ju!


1 Februari går troligtvis flyttlasset till svängsta, närmare bestämt triangelvägen 9A, en 2:a på 57 kvm :)

Hela lägenheten blir totalrenoverad, med nya golv, tapeter, spis, kyl och nytt på toan :)

Detta känns helt sjukt jäkla bra trots allt :)

Ska bli sååå skönt o flytta bort från stan, känna lite trygghet och njuta av lugnet i svängsta :)

Det är ju dit jag velat den senaste tiden!

Har även bestämt mig för att börja plugga efter jul...ja ni läste rätt, nu ska jag ge mig på detta med USK utbildningen på redigt...efter mkt velande :D


Just nu känns allt så jäkla bra o så jäkla rätt!

Men som sagt, kommer nog fällas både en och två tårar innan deta är över känner jag på mig :p



Sofie:

Håret mitt är flåtigt för att jag har vax o grejer i det och inte tvättat det sen i lördags eftersom jag sov bort hela dagen igår...den förklaringen är enkel :)

Trött är jag för att jag jobbar natt och inte gjort det någon längre tid mer än 2-3 veckor, och så här på hösten blir jag lätt lite extra trött.

Hungrig har jag nästan alltid varit, men visst har jag blivit extra hungrig på sistone...kan ju ha att göra med att jag börjat träna, att jag tagit ut min stav *lite långsökt kanske*....

Men visst....man vet ju inte, även om jag ser det som nästan omöjligt, vilket det iofs inte riktigt är.

Får ge det ett tag till innan jag börjar fundera på sånt :p



Av Emma - 13 oktober 2008 13:48

Idag känner jag mig som en zombie....är trött utan dess like!

Somnade iofs inte förens vid 5 imorse, va tvugen o vakna vid halv 7 för o ringa till kabo, fick prata in på telesvararen o bad dom ringa efter 12....9.30 ringer dom...men jag lyckas somna om iaf :)

O nu har jag precis vaknat!

Känner mig hemsk....håret står på alla håll, flotigt till förbannelse för att jag inte orkade duscha igår, hungrig är jag med....som vanligt!


Träna idag iaf, ska bli skönt för då blir man lite piggre iaf :)


Yey, tack för kommentaren...men visst du har helt rätt säkert :/

Fast jag tror inte att det är så i mitt fall....hoppas inte iaf!

men eftersom jag inte haft mens på 3 år så vet jag ju för tusan inte när eller hur den kommer....om den ska fortsätta som innan eller om den ska komma direkt...o börja på ny kula

Men visst börjar jag bli lite nojjig :/

Ovido - Quiz & Flashcards