Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Emma - 10 oktober 2008 23:25

Ja här sitter jag, en fredags kväll...roligare kan man ha men de känns riktigt bra ändå!

Veta att jag sitter här, 5 mil hemifrån, till kl 8 imorn bitti, och bara ska hem till min säng efter det!


Dagen idag har gått rasande fort, knappt hunnit blinka för tusan ;)

Var ju o kollade på lägenheten vid 2...för det första så var det ingen hörnlägenhet till min stora förtjusning :)

Och för det andra så ska dom renovera HELA lägenheten, det innerbär att JAG får bestämma hur det ska se ut :D

Jag bara älskar dom lägenheterna...så underbart fint är det där :)

Så jag har nästan bestämt mig för att ta den ja, bara lite prat med Kabo som behövs först!

Men förhoppningsvis blir det bara 2 månader till i min lya! :)

Lär ju inte vara några problem o bli av med den för dom är grymt eftertraktade!


Lite känns det ju klart....kommer säkert gråta både en o 2 gånger innan denna resan är över...men det är för min egen skull jag gör det!

Har redan ångerst över det, flytta från mitt i city till svängsta, men innerst inne är det i svängsta jag vill vara!

Herregud, den tanken skulle inte ens slagit mig för några år sen...men man har väl mognat rejält på sistone!


Det enda negativa är att dom kanske inte byter tapeter i tv-rummet...hade inte vatt någon big deal, om det inte varit så att dom är GULA....ja ni läste rätt....pippigula...som min hall!!

Jag HATAR tapeterna i min hall, blir arg varje gång jag ser dom!

Så jag tänker tapetsera om själv om jag inte får nya :)


Jag har förövrigt skavsår i öronen, skallebank och mensvärk(eller vad det nu är) nu ;)

Men natten är ung med sina 8½ timmar kvar :p

Snart dags för lite seriöst film-tittande med dom obligatoriska chipsen och godiset :)


Kan ju berätta att motivationen för att gå hit här imorn inte är så hög för tillfället...men fan va bra jag kommer må över denna helgen sen :)

Jag är så jäkla stolt över mig själv ibland...har fortfarande inte fallit för frestelsen :D


Lär ju återkomma senare ;)


Av Emma - 10 oktober 2008 11:45

Jag hatar dom jävla idioterna inne på kabo....bovärdskontoret jämte mig alltså!


07.30 vaknade jag av ett jävla liv!

10 min senare börjar dom borra i väggen...jag brukar inte banka i väggar o så....men idag tog mitt tålamod slut!

Jag bankade så in i helvetet o skrek att det finns folk som jobbar natt....jag vet att dom hörde för jag hör varenda ord dom säger så!

Det varade ungefär till 9.30, sov gott osv....då börjar dom på utanför dörren ist, ska göra i ordning inne vid kanten...slår o härjar, alltså kära någon..kan någon berätta för dom att det är betong till dom här husen?


Dom ska vara glada att jag inte hade jobbat inatt, då hade jag inte nöjt mig med att banka på väggen....ne fy fan, nästa gång går jag in där!

Så jävla respektlöst alltså!


Jag vet att jag bor i lägenhet och att man får ha överseende med en del och det har jag....jag har bott granne med både en och två alkisar...

Men dom höll inte ett sånt jävla liv så man ville ha ihjäl dom!

Det hela blir ju inte bättre av att det är Bovärden med personal som håller ett sånt liv :(


Ne nu ska jag ducha, sen drar jag till svängsta :D

Återkommer med resultat sen :p

Av Emma - 10 oktober 2008 01:47

Av Emma - 10 oktober 2008 01:40

Ovido - Quiz & Flashcards