Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Emma - 26 oktober 2008 22:56

Helgen är över och ny vecka väntar!

Just nu sitter jag på jobbet....så där äckligt seg som man bara är på söndagarna!


Helgen har varit till belåtenhet....

Fredags låg jag på soffan till halv 12, tog mig en tur med bilen sen hem o sov.

Igår vaknade jag vid halv 11 när Bobbe ringde...skulle till sweden splitt o spana lite...intressant :)

Fika hemma hos dom sen! Mkt skvaller :)

Sen hem, lägga sig på soffan...duscha o göra vid sig sen lite party och utgång!

Mkt trevligt....väldigt onyktert ;)


Och idag vaknade man kanske inte fullt lika pigg som man gick o la sig ;p

Skallebanken har suttit i hela dagen och gör fortfarande...

Smakar fortfarande vitlök i käften...ja man mår väl som man förtjänar idag helt enkelt ;)

Innan jobbet hann jag iaf hämta kebabsallad på marinan, köra till bror i svängsta, äta, fika på äppelkaka med vaniljsås *mums* och klippa pappa :D


Nu får de nog bli en film snart...lånade Drömkåken och hipp hipp av bror :D

Ovido - Quiz & Flashcards